|
Post by Suicune on Feb 8, 2007 22:15:25 GMT 1
Har I fundet nogle yndlingspokemoner fra den nye generation? Selv har jeg ikke fundet nogle endnu, men jeg kan egentlig meget godt lide Hikozarus fuldudvikling ^^
Der er sikkert mange andre der er seje, men har ikke kigget dem så meget igennem endnu x3
|
|
|
Post by Nicku on Feb 9, 2007 16:19:24 GMT 1
Vil gerne lige rette... Det engelsk navn for 'Shinou' er Sinnoh. Men udover mit 'retning' så ja, har fundet nogle ynglings Pokemoner. Det kan godt være jeg skifter lidt men der er nogle som jeg står fast ved! Og dem jeg kan lide lige nu er..: (Ikke i rækkefølge) Rentoraa: Er altså seeej *u* En torden/lyn løve, nyyyhh x3 Ramparudo: Den her er jeg dog ved at bakke lidt ud af... Hvis nogen har set den i Anime'en tror jeg de ved hvad jeg snakker om >_> Buizel: Sys bare den er nuttet x3 Og så kan den flyve *v* Chatot: Lige mig, lille irriterende fugle Pokemon som gentager alt hvad man siger x33 Den er altså så godt som perfekt!! Nyyu! Sheimi: Den er altså kær! Har set et billede af den i PBR hvor den ligner en badesvamp.. Men udover det så den kær!! x33 Megayanma: Kan bare godt lide den, har faktisk ikke nogen grund... Ellers tror jeg ikke rigtigt jeg har nogen - Nicku -
|
|
|
Post by Jiang-Shi on Feb 24, 2007 19:43:33 GMT 1
Kan godt følge dig i det med Megayanma. Der er bare noget ved den, der er tiltrækkende. Ellers synes jeg også godt om de flest Ghost typer. x'3
|
|
|
Post by Suicune on Feb 24, 2007 22:22:47 GMT 1
Vil gerne lige rette... Det engelsk navn for 'Shinou' er Sinnoh. Ja, jeg ved det, men jeg gider ikke at bruge det engelske navn xD Nå ja, Rentoraa; den er så sej ^__^
|
|
|
Post by Nicku on Feb 25, 2007 16:23:43 GMT 1
Megayanma er sådan en lyssende ting og vi er insketer der bliver tiltrukket af den *u* *Hoppe rundt og lege underlig - og det ik svært XDD * Nyu! Sui: (<kælenavn x33 )Nå ja okay, så lad du være med at bruge det engelske navn x33 - Nicku -
|
|
|
Post by Suicune on Feb 25, 2007 16:38:55 GMT 1
Hehe, tak xD Eller.. noget. Nå ja, Eevee's nye udviklinger er også ret søde. Kunne være fedt hvis der kom en stål-udvikling... x3
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 17, 2007 14:55:17 GMT 1
Jeg kan så godt lide Bonsly, for den er så sød, når den græder! Så kan jeg både lide Manaphy og dens baby, Phione!
|
|
|
Post by massebasse on Apr 24, 2007 20:31:48 GMT 1
Kan gol lide Chimchar og den udviklinger som jeg ikke ved hvad hedder
|
|
|
Post by massebasse on Apr 25, 2007 13:22:46 GMT 1
men der er også mange andre
|
|