|
Post by massebasse on Apr 25, 2007 13:09:41 GMT 1
Hvad er jeres yndlings pokemon. I må vælge alle lige fra Dialga til Pikachu og det må være fra alle regioner men kom lige med en begrundelse. Min yndlings pokemon er blaziken fordi at den både har ild evner men den har også gode kampsportsevner og jeg går selv til Kampsport ;D
|
|
|
Post by Shadow on Apr 25, 2007 15:45:31 GMT 1
Rhydorn, Nidoking og kan også godt lide Scyther
|
|
|
Post by massebasse on Apr 25, 2007 18:52:54 GMT 1
Husk begrundelse ^^
|
|
|
Post by Shadow on Apr 26, 2007 20:08:11 GMT 1
Scyther har kæmpe knive. Rhydorn og Nidoking laver et godt team på grund af deres arm kraft og stærke hale. Desuden ligner de hinanden ;D
|
|
|
Post by Fox McCloud on May 6, 2007 20:10:35 GMT 1
Treecko - Treecko har en naturgrøn farve. Den er en fantastisk klatrer og jeg har næsten altid valgt ham/hende de gange jeg har startet forfra i spillene Mew - Nej. Det er ikke fordi den er legendarisk! Husk det! heh.. Det er mere fordi den er en dejlig Pokémon. De lyde den kan finde på at lave, dens udseende.. alletiders Og så også fordi den er telepati der er mit yndlingselement Espeon - Espeon, synes jeg, er så flot. Dens lillae ( er det et ord? ) farve passer godt til dens kropbygning ;D Og den er telepati Der er også andre, men har ikke tålmodighed til at skrive en begrundelse til dem alle
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on May 6, 2007 20:25:25 GMT 1
Umbreon: den er virkelig sej! ved ikke liige hvorfor men jeg kunne bare lide den føste gang jeg så den
Nidoran (hun): Den er så nuttet! jeg kan bare så godt lide den for udseendet
Rhydon: jaah den er sej?
Girafarig: Den også sød osv. ^^
|
|
|
Post by pokechristian on May 22, 2007 20:31:59 GMT 1
Charmander: Charmander er et firben-pokémon! Firben stammer fra krybdyr, og jeg er meget fascineret i krybdyr!
Totodile: Den er bare så sød, og så er krokodiller også mine yndlingsdyr!
Treecko: Treecko er bare en sød og sej frø.
Kirlia: Kirlia er bare en smuk pige(synes jeg) og er helt vildt forelsket i Kirlia!
Mew: Den er bare såååå nuttet! Selv lydene er så søde, at jeg vil have den som kæledyr!
Bonsly: Bonsly er bare en sød baby-træ! Den er bare sååååå nuttet!
|
|
|
Post by Mickel on Jul 18, 2007 22:11:43 GMT 1
Hmm... I tilfeldig rækkefølge:
Suicune: Den er rigtig flot... Kan bare godt lide den.
Altaria: Samme grund som Suicune.
Mew: Bare så nuttet...
Pikachu: Har bare altid godt kunne lide den.
|
|
|
Post by Tiger on Jul 18, 2007 22:16:29 GMT 1
Raikou: Jeg syntes raikou har et fedt udseende af de tre løver, alle farverne passer perfect til den look! Og også fordi at Thunder er min yndlings element
Mew: Ja alle har skrevet grunden, den laver de sødeste lyde (Bliver hørt i Pokemon the movie 1) Og den er så nuttet!
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 18, 2007 22:27:28 GMT 1
Mightyena: Den er bare oversej O3O!! Ligner en ulv <3 (selvom det er en Hyæne), og elsker farven sort xD Og så er Dark min yndlingstype x3
|
|
|
Post by grineren on Jul 30, 2007 15:23:55 GMT 1
Rayqaza 4ever! YA!
|
|
|
Post by mew4ever on Oct 8, 2007 20:28:38 GMT 1
Mew love den pokemon den er får sød
charmander den har jeg altid kunne lide
piplup den er får sød