|
Post by massebasse on May 3, 2007 16:12:17 GMT 1
Det er nu nogle timer siden jeg sidst var herinde og jeg kigger efter de to pokemoner der var blevet til zombier. Så hører jeg en latter det er Team Aqua der er på spil og det er ikke så godt for jeg har ingen gras eller elektrisitets pokemoner så jeg frygter at jeg ikke kan klare dem. Men jeg kigger alligevel om det er dem. Jeg kan se at de har lavet en maskine som gør pokemoner til Dark pokemoner. Jeg sætter Larvitar fri og får ham til at bruge Sandstorm så han blænder dem Og så får jeg Torchic til at bruge ember på maskinen så den smelter og nu er den ubrulig så stikker vi alle tre af.
|
|
|
Post by massebasse on May 3, 2007 18:47:15 GMT 1
Igen går jeg tilbage i grotten fordi jeg ikke kan holde ud at se de pokemoner lide da jeg går ind i grotten ser en masse gras og elektrisitets pokemoner det er lidt et underligt sted for dem at holde til men det viste sig at de havde kommet for at hjælpe mig med at redde de andre pokemoner som var blevet dark. Så ser jeg at celebi også er der og så anriber vi alle sammen. "Torchic brug Tackle!" skriger jeg og Torchic ordner en Squirtle som var en af Team Aquas så bruger Larvitar sandstorm og blænder dem igen og så angriber alle de andre pokemoner det er et smukt syn alle gras pokemonerne binder darkpokemonerne sammen med grene fra jorden og elektrisitets pokemonerne angriber og slår dem ud jeg jubler nu er der kun en Blastoise som celebi og Zapdos tager sig af. Da jeg vender mig om for at sige tak til alle pokemonerne var de væk så de var nok taget hjem til deres naturlige omgivelser. så jubler vi alle sammen og går hjem
|
|