|
Post by Suicune on Jul 12, 2007 16:25:48 GMT 1
Ja, jeg plejer at købe bladet, men jeg følger ikke med i den der tegneserie/historie.. den er ret kedelig ~_~ Bladet kunne være MEGET bedre. De skriver kun om ting vi allerede ved, f.eks. hvem personerne i animén er, hvordan pokemon kan udvikle sig osv. Det er kun deres artikler der er spændende! >_< Og så "Spørg mestrene", eller hvad det er. Det skulle de udvidde til en brevkasse, hvor man ikke kun stiller spørgsmål om spillene, men også om Pokémon, sådan generelt x3 Og så skal man kunne sende tegninger ind ^_^ Det kunne være fedt. Men jeg synes, det er godt, at de har konkurrencer og en plakat i hvert nummer. 35 kr. er dog alt for meget at give for indholdet.. Men ja, jeg køber det fordi jeg er en gal pokémonfan ^_^;
Køber I bladet? Og hvad synes I om det?
|
|
|
Post by pokechristian on Jul 13, 2007 8:28:12 GMT 1
Jeg fik endelig købt et blad for nogle måneder siden! Det blad, jeg købte i Maj-måneden, afslørede at Sidsel fra Poké-teamet allerede er voksen! Jeg køber kun bladet for konkurrence-skylden, men der skal mere end de der Trading Figure og DVD-filmen Deoxys, noget som at de giver Mew og Celebi ud til vores spil! UAAAAAAA! Jeg mangler Mew og Celebi!
Hilsen Pokechristian, der mangler de 2 pokémoner til FireRed
|
|
|
Post by Suicune on Jul 13, 2007 16:59:12 GMT 1
Ja, Sidsel har været voksen i noget tid nu xD Hun er vist 20 eller 21 år.. Men ja, konkurrencerne er fede I dette nummer kan man vinde en Nintendo DS Lite og Diamond og Pearl Den SKAL jeg bare være med i ^w^ Nu har jeg ikke deltaget i nogen konkurrencer i baldet før..
|
|
|
Post by Legendary Mew on Jul 14, 2007 0:45:31 GMT 1
Ja, jeg læser det også men det kan sagtens være bedre. Man kan dog fornemme at dem der laver bladet er ved at komme mere ind i Pokémon universet og det er godt. De kan godt være forsinkede med nogle ting, men der skal man lige tænke på at det tager 2 måneder at lave sådanne nogle magasiner! Synes TCG delen er god, der kunne dog godt være rapporter fra diverse Pokémon TCG turneringer og mere opdateret info.. dvs. om modified kort/DP kort. Men som sagt, så tager det lang tid at lave bladet. Ellers synes jeg heller ikke tegneserien er så god og opgaverne er også mest for små børn. De skal lave flere interviews, som f.eks. det med Sidsel Wee, hende kender vi jo rigtigt Teresa x3 Spørg Mestrene kunne også være bedre og de små Pokédecks udklip med forskellige Pokémoner, kunne måske undværes. Konkurrencerne er fede, har selv deltaget i en konkurrence via bladet og vundet en EX Pokémon x3 Og ja, en brevkasse kunne være fedt. Der kunne man måske få pennevenner, kommentere bladet eller spørge om generelle spørgsmål til Pokémon. Men for at bladet skal gøres bedre skal vi, læsere, informere dem om det Så, som jeg sagde dengang bladet kom ud, kunne vi måske skrive til dem Teresa ;D
|
|
|
Post by Mickel on Jul 18, 2007 19:57:08 GMT 1
Jeg køber det også vær månede... Men syntes også at det kunne blive MANGE gange bedre, der er tidt en hel masse som ikke passer i bladene.
|
|
|
Post by Suicune on Jul 18, 2007 20:17:30 GMT 1
Ja, det må man sige. Der var f.eks. engang noget info om Ash og hans venner, og der skrev de at Ash var den ældre end Misty og Brock, hvilket jo ikke passer - Brock er jo den ældste. Og i et af de første numre kalder de Poochyena for Pooch-hyæner >_> Man oversætter da ikke et navn, for *biib* da xD
|
|
|
Post by grineren on Jul 30, 2007 15:24:58 GMT 1
Har kun et eksemplar, og det er det fra denne måned (juli)
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Jul 30, 2007 19:59:32 GMT 1
Syntes at "Spørg mestrene" er for dårligt. Nogle gange passer svarene ikke.
F.eks i bladet fra maj er der en der spørg
"Hvor finder man moltres i firered" og deres svar er Man har kun en chance for at fange Moltres. Den findes på Victory road nord for route 23
|
|
|
Post by Suicune on Aug 1, 2007 23:15:01 GMT 1
Ja, den fejl opdagede jeg nemlig også >_< Der er den nemlig ikke, men på et bjerg der hedder Mt. Ember..
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Aug 2, 2007 8:56:36 GMT 1
Ja og man har ikke kun en chance.
Pfff og de kalder sig selv mestrene. De skulle hellere finde nogen der VED sådan noget
|
|
|
Post by Legendary Mew on Aug 11, 2007 22:21:26 GMT 1
xD Well, skriver du snart til dem Suii? Kan også være jeg lige skal gøre det ;D
|
|
|
Post by Suicune on Aug 12, 2007 23:51:15 GMT 1
Det behøver du ikke, Viku x3 Jeg har sendt en mail til dem
|
|
|
Post by Legendary Mew on Aug 13, 2007 21:38:45 GMT 1
Okay sejt ;D
EDIT: Nu har jeg også skrevet til bladet. Andre med gode idéer, forslag osv. burde også skrive, så vi kan forbedre bladet! ^_^
|
|
|
Post by Mickel on Aug 14, 2007 17:52:37 GMT 1
1. Flere plakater. XD 2. En artikkel om DPF. 3. MEGET Bedre "Pokemon mestere." 4. Ingen SKOD oversettelse. 5. Ingen oversettelse af ting som bare ikke skal oversettes.. F.eks. Skal Pokeball ikke oversettes.. Ting de ikke oversetter i animen skal ikke oversettes. 6. Nogle lidt mere udfortrene konkurangser.. som f.eks handler om spillene.
..Vi betaler jo en formue for det så de må i den grad godt forbedre det. XD
|
|
|
Post by Suicune on Aug 23, 2007 18:54:49 GMT 1
Nemlig, Mickel. Det er også sådan ca. dine forslag, jeg har skrevet til bladet Legendary Mew: Okay, rigtig fedt! Jo flere, jo bedre ^u^
|
|