|
Post by Jiang-Shi on Feb 24, 2007 23:44:09 GMT 1
Synes det var meget godt, med lidt information omkring medelmmerne af dette forum. Det er der så mange andre steder, så hvorfor ikke her. Det er også meget rart, at vide hvem man omgås sammen med.
Så, udfyld venligst nedenstående skema.
Navn:
Alder:
Hvordan jeg fandt Suicune:
Interesser:
Andet: _________________________________________________
Navn: Nicolai
Alder: 15
Hvordan jeg fandt Suicune: Kan jeg ærligt ikke huske, gennem hjemmesiden tror jeg, ellers gennem Tezzie's signatur på DPF
Interesser: sandsynligvis; Pokémon. Ellers andet manga og animé gejl. Naturområdet og også indenfor interessefeltet.
Andet: Har en kreativ side og en mega sans fro detaljer. Bare ikke altid den kommer til udtryk... Ellers ikke så meget, opdaterer hvis der er noget. x3
|
|
|
Post by Suicune on Feb 25, 2007 2:15:36 GMT 1
Jep, altid godt med et velkomst-emne ^^
Navn: Teresa
Hvordan jeg fandt Suicune: Jaeh, det' jo min side XD
Interesser: Manga/anime (især Pokémon), tegne, nettet, Nintendo.
Andet: Har ikke noget lige nu, men opdaterer hvis det er.
|
|
|
Post by Fox McCloud on Feb 25, 2007 4:24:20 GMT 1
Fint : Navn: Jens C. Alder: 14 (født d. 28/12/92) Hvordan jeg fandt Suicune: Hm... Det var i sommers hvor jeg så en hjemmeside med Suicunes banner. Men nu kan jeg finde det overalt! Interesser: Jeg elsker dyr, holder af Pokémon, gifter mig snart med Nintendo ( ), elsker Starfox (udgivet af Nintendo) og holder af at være ved havet Andet: Er nok bedre kendt som Dry Bone og Jeg skal have italiensk næste år! ;D
|
|
|
Post by Nicku on Feb 25, 2007 17:01:20 GMT 1
Navn: Frederikke Grønbo (en af de eneste i danmark der hedder Grønbo x33 ) Alder: 14 (17/2/93) Hvordan jeg fandt Suicune: Øhm.. Mig ikke huske ._. Tror det var via Webbyens liste over hjemmesider når man søger. Kunne bare ikke komme ind på siden dengang (kode på) men tjekkede tit om den var fjernet Interesser: Pokemon! (surprise?) Dyr, tegne, computer... RPG!! øhm.. At være hyper/lalleglad/flippe/utroligt-meget-glad... < For mig er alt det der det samme XDD Andet: Hader lyserødt fniller-fnaller.. Det alt ædende Og så har jeg en underlig Ordbog.. Hurra? XDD Mig og Bob Kat (< ja det hedder han x3) - Nicku -
|
|
Kakashi
Nyt Medlem
Pok?mon master no jutsu! xD
|
Post by Kakashi on Feb 27, 2007 16:45:17 GMT 1
Hejsa^^
Navn: Kakashi
Alder: 14
Hvordan jeg fandt Suicune: På et link på Pokémonsej for ca. 2-3 år siden xD
Interesser: MANGE/ANIMÉ Òwó; Drager, pokémon, naruto, fantasy, osv. osv. xD
Andet: øhm... hader kedelige mennesker.. alle skal være glade x3 og så hader jeg dem der kritisere ens interesser ÒÓ
|
|
|
Post by mudstoise on Mar 7, 2007 21:12:54 GMT 1
Hej med jer^^
Navn: Alex
Hvordan jeg fandt Suicune: Hun gav et link til sin hjemmeside på Nintendo´s forum.
Interesser: Pokémon, DragonBall, Yu-Gi-Oh!, Kingdom Hearts, Manga, Musik, Videospil.
|
|
|
Post by Suicune on Mar 7, 2007 21:18:49 GMT 1
Hey, velkommen til forummet, Kakashi og Mudstoise ;D
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 19:01:38 GMT 1
Halløj Navn: Johan Alder: 14 Hvordan jeg fandt suicune: Det er meget lang tid siden og kan ikke huske det :3 Interreser: Pokemon, Tegne, Computer, Manga
|
|
|
Post by Mickel on Mar 25, 2007 15:06:05 GMT 1
Navn: Mickel. Alder: 13. Hvordan jeg fant suicune: et banner på Legendary mew's side + link på Suicune's profil på DPF. Interasser: Pokemon, Gameboy, Læsning, Harry Potter, Computer. Andet: hedder mvlm på DPF og mickel på næsten alle andre forumer jeg er på.
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 16, 2007 21:06:23 GMT 1
tror jeg er en af de yngste her o.o
Navn: Lisa
Alder: 11
Hvordan jeg fandt Suicune: faldt over et link på en side ^^
Interesser: at tegne alt mugligt, har lige tegnet den tasmanske djævel til min far xP aldser den fra looney toons eller sån noget
Andet: tror jeg ik? jo er total computer freak og har først lige lært at cykle -_-
|
|
|
Post by massebasse on Apr 24, 2007 20:50:01 GMT 1
Navn: Mads Alder: 13 Hvordan jeg fandt suicune: Et eller andet der hed chart.dk tror jeg og så lå det der. Interesser: Pokeo og kanogså godt lide kampsport
|
|
|
Post by houndoom on May 24, 2007 13:24:06 GMT 1
Navn: jeppe
Alder: (helt sikkert den yngste) 9
Hvordan jeg fandt Suicune: på sceptile
Interesser:pokemon tegne computer venner
|
|
|
Post by Legendary Mew on Jul 14, 2007 1:03:25 GMT 1
Jæ vil å vær mæ!!!1 *Udfylde skema på kontor med en masse telefoner der kimer i baggrunden* xD Sådan! Det blev således: Navn: Victoria Alder: 15 Hvordan jeg fandt Suicune: Jæ alz de start me jæ.. *OMG Njiels, hvordan *biip* er du kommet herind?? O.O* Øhøm, lad mig starte forfra. Som jeg prøvede at sige, inden jeg altså blev hacket af en græshoppelignende virus ved navn Njiels som kun mig og Teresa har set, så er hun min bedste veninde og ja, derfor kender jeg forummet og alle hendes andre sider? o.O Interesser: Tegne, TV, computer, animé & manga, musik mm. Andet: Jæ, dæ væ jæ sgu ik li' xD JO! Mig og Teresa har en meget unik og speciel humor, som man skal være specielt udvalgt for at forstå
|
|
|
Post by pokechristian on Jul 14, 2007 8:58:28 GMT 1
Navn: Christian Alder: 16 Hvordan jeg fandt Suicune: Da jeg startede min første hjemmeside, Pokechristian, klikkede jeg mig gennem masse hjemmeside-links(tror jeg) og fandt frem til Suicune. Interesser: Pokémon, Valhalla, Disney, Bionicle og kan ikke huske mere... Andet: Jeg er meget god til at tegne, som jeg har arvet fra min mor, for hun var også en god tegner på min alder! Jeg vil nok starte en protræt-side i www.dille-verden.webbyen.dk og er også god til at synge! Så er jeg, tys-tys, vild med piger og forelsker mig deres kønne ansigter og tøj f. eks. kjole, nederdele, strømpebukser, rem-sko osv. Ups! Jeg skulle ikke havde sagt det!
|
|
|
Post by Pachirisu on Aug 14, 2007 18:29:30 GMT 1
Navn: Marlene
Alder: 12
Hvordan jeg fandt Suicune: Via min bror Mickel
Interesser: gå til koncerter og selvfølgelig pokemon hvad havde i ellers gættet på XD
Andet: kan godt lide farverne: Sort og Rød
|
|