|
Post by pokechristian on Apr 17, 2007 15:01:38 GMT 1
Her kan vi snakke om Pokémon Ranger!
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 22, 2007 20:37:28 GMT 1
Hvordan får jeg Manaphy koden tasten rigtigt ind i "Enter the Password" inde i menuen Ranger Net? Jeg har prøvet med den rigtige kode: P8M2--9D6F--43H7, men den siger hele tiden forkert kodeord! Jeg har tastet det rigtigt ind, men den siger det bare igen!
|
|
|
Post by Shadow on Apr 22, 2007 20:44:40 GMT 1
det kan jeg ikke svare på jeg er overhovedt ikke kommet så langt. kæmper stadig med steelixen til wintown.
|
|
|
Post by massebasse on Apr 23, 2007 20:31:47 GMT 1
Jeg har selv lige købt spillet og er allerede nået til mission 9 synes det er alt for let
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 24, 2007 14:05:38 GMT 1
I kan da også få hjælp fra mig, hvis i kører fast i noget under missionerne! Jeg har da slået hele mit spil og genneført Deoxys-, Celebi- og Mew-mission, men det sidste, jeg mangler, er at få Manaphy-kodeordet til at virke!
|
|
|
Post by Shadow on Apr 24, 2007 20:00:29 GMT 1
hvordan er en god taktik til at slå steelix?
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 25, 2007 14:01:08 GMT 1
Mod Steelix, skal man have en kamp-type pokémon til Poké Assist! Men hvis du ikke kan fange den, inden kamp-typen løber ud, så må du hellere parlyzere den med Plusle/Minun! Du kan måske også bruge en ild-type assist mod Steelix!
|
|
|
Post by Shadow on Apr 25, 2007 15:44:36 GMT 1
der er ingen ild pokemoner i nærheden af den så jeg må prøve med kamp-assisten. tak
|
|
|
Post by massebasse on Apr 25, 2007 19:14:45 GMT 1
Hvordan klarer man en af de brødre der spiller tromme hvor han har en slaking og vigoroth og den laveste af dem som jeg ikke kan huske hvad hdder syntes lige det blev lidt svært
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 26, 2007 14:07:56 GMT 1
ImodSlakoth, Vigoroth og Slaking skal du bruge en kamp-type assist, men du kan også lamme dem, hvis den gule måler nederst for Energien er nået helt ud! Du kan måske også fange dem med vand-bobler fra en vand-assist, men ellers er de gode til strategien mod de tre vild-aber!
|
|
|
Post by massebasse on May 2, 2007 13:39:41 GMT 1
jubii det virkede tak:)
|
|
|
Post by massebasse on May 2, 2007 13:40:18 GMT 1
hvad med den der entei og suicune og raikou de er rigtig svære
|
|
|
Post by pokechristian on May 2, 2007 14:04:56 GMT 1
Den første, du er oppe imod, er Raikou! Pas på lynene der slår ned, mens Raikou løber, så derfor skal du have en Donphan til Jord Assist! Hvis det ikke lykkes, må du forsøge dig med noget andet, du har! Suicune kan klone sig i 3, så du må finde den rigtige at cirkle rundt, men du må passe på Aurora Beam! Den rigtige er den, der har en skygge under jorden, så du må paralyzere dem alle, når de er alle sammen tættest på hinanden! Hvis du ikke når det, når Suicune har rystet elektriciteten af, må du forsøge igen, når du har opladet måleren gul igen! Mod Entei skal du have en vand-pokémon til assist, så fang en Vaporeon, for vand er stærk mod ild! Efter kampen mod de 3 hunde, så slutter spillet med rulleteksterne!
|
|
|
Post by massebasse on May 5, 2007 21:01:32 GMT 1
jubbii det virkede tak. hvordan gør man sådan at man kan skrive koden til manaphy æg.
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on May 5, 2007 21:06:26 GMT 1
i er noget langt o.o jeg er kun noget til de der go rock squash eller hvah de nu hedders base hvor jeg bare hele tiden kommer forsent over sådan nogle lys dimser så du bliver sendt heelt tilbage fra starten af vis den lyser imens du står på den!
|
|