|
Post by shinyrayquaza on Aug 1, 2007 8:34:05 GMT 1
Navn: Ty Pokemon: tyranitar Køn: Han Personlighed: Er en enspænder, men hjælper gerne andre. Særlige kendetegn: nogle ar rundt omkring og er rød på maven istedet for blå Bor: Oppe i bjergene
|
|
|
Post by 02magnus on Aug 5, 2007 17:12:01 GMT 1
navn: magnus pokemon: lucario køn: han personlighed: sky, men kommer tit frem fra sit skjul kendetegn: er rød istedet for blå, og gløder bor: i vulkanen på vulkan bjerget
|
|
|
Post by xrunxnowx on Aug 17, 2007 19:56:09 GMT 1
navn:grace pokemon:ditto køn:Han personlighed:er barnlig og har god humor og eventyrlysten særlige kendetegn:forvandler sig til allemulige pokemoner for at kunne komme vidt omkring og lege
|
|
Monne
Nyt Medlem
|
Post by Monne on Aug 26, 2007 12:52:22 GMT 1
Navn: Absol. Bliver bare kaldt Absol, ikke andet. Pokémon: Absol Køn: Han Personlighed: Absol er en kold type, der holder sig langt væk fra andre pokémoner. Bliver der snakket til ham, er hans svar meget korte, med få ord. Han er den meget modige type, og hjælper da gerne pokémoner, hvis han mener de har brug for hjælp , men forbliver tavs. Han slæntrer altid rundt, og sover hvor det passer ham. Særlige kendetegn: Han har tit et lille selvglad smil på. Som dog bliver skjult i kamp. Bor: Bor ingen steder. Slæntrer bare rundt. Sover for det meste skjult.
|
|
|
Post by giraffe on Oct 9, 2007 14:13:54 GMT 1
Navn: Max Pokemon: Dragonair Køn: Han Personlighed: jeg er meget flink over for andre pkmner, men har et højt temperament. Hjælper altid mine venner og meget musisk. Elsker at svømme og er ikke så stærk Særlige Kendetegn: Jeg er en del længere en de fleste andre, og har som sagt et stort temperament. Bor: I en grotte, tæt på havet [a href=" "] [/a]
|
|
|
Post by wowposter on Sept 9, 2008 12:19:32 GMT 1
|
|
|
Post by sejelukas1 on Oct 13, 2008 11:43:47 GMT 1
Navn: lukas (bare kaldt jake) Pokemon: mewtwo Køn: Han Personlighed: han er sjov og flink og Hjælper altid mine venner og han er stærk men han elsker nudersuppe Særlige Kendetegn: har en ar på arm Bor: har ikke noget hjem så han bor ud
|
|
|
Post by pokemoncecilie on Aug 29, 2009 11:07:11 GMT 1
Navn: Latias Pokémon: Latias Køn: Pige Personlighed: Sød og rar, men meget sky. Særlige kendetegn: Den er næsten altid glad Bor: Den bor overalt. Den bor tit særlige steder hvor den kan gemme sig.
|
|