|
Post by Suicune on Mar 6, 2007 21:28:06 GMT 1
Dette sted bliver kaldt for Vulkan Bjergene, fordi man kan finde mange varme kilder her. Mange vandpokemoner tager herop for at slappe af i det boblende bad. Man har endnu ikke fundet ud af om der er en vulkan her, og hvor den lige præcis befinder sig, men de varme kilder er tydeligvis tegn på en STOR vulkan. Efterhånden har man kunnet mærket, at her er blevet varmere og varmere. Nu frygter mange dette sted, fordi de er bange for at der vil ske et udbrud fra den skjulte vulkan...
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 17:36:24 GMT 1
Rhy gik omkring de mere øde bjerg skrænter og tænkte dybt inde i sig selv. Han gik og gik indtil et stort jordskælv kom. Han så sig forskrækket omkring men en stor revne åbnede sig under han og sendte han skrigende ned i dybet.
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 24, 2007 8:59:25 GMT 1
ruffy kunne godt lide at hoppe ligsom på græs pokemoner men nu var der ingen træer så ruffy hopede på klipper
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 24, 2007 9:04:53 GMT 1
efter at ruffy hsvde hoped fra klipe til klipe tog han sig et boblebad samen med rhy de sludrede lidt og tog en lille pokemon skak. vi tog endu et boble bad i en varm kilde den var varmere en den forige. senere kom nongle andre pokemoner og de alle havde en god dag
|
|
|
Post by Shadow on Mar 26, 2007 9:33:46 GMT 1
(læser du ikke hvad der står?)
Rhy vågnede op i en mystisk grotte. Han kiggede op og så på revnen. "Den vej kommer jeg ikke" sagde han og gik ind i mørket.
|
|
|
Post by Nicku on Apr 6, 2007 12:06:04 GMT 1
((Begynder altså at skrive fordi jeg keder mig XDD - Må vel bare slette det eller noget hvis jeg ikke må være Sumire ._. ))
Sumire vågner forsigtigt, hvad skete der lige ? Hun kan kun huske hun var faret vild efter at have flygtet fra nogle trænnere.. Hun vil rejse sig men nogle sten holder hende ned. Hun kikker sig (så godt hun kan) tilbage, det ikke kune sten. Planter snor sig mellem stenene, så hun må vel have brugt et eller andet angreb for at forhindre at blive mast under stenen. Planterne er allerede ved at dø, der er ikke noget de kan nære sig af. Sumire begynder at vride sig for at komme fri inden planterne slipper stenene. Hun kommer fri og planterne giver efter og stenene falder tungt sammen. Hun bakker forsigtigt mens hun ser sig omkring.. Hvor hun mon endt henne?
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 17, 2007 14:45:15 GMT 1
Her begynder jeg mit eventyr som en Charmeleon! Jeg slapper lidt af i et bobblebad og tænker "Gad vide om jeg kan finde den skjulte vulkan!" og smutter af sted hen til en kæmpestor revne der førte helt ned til undergrunden! Jeg bruger min hale for at lyse mig vej og fandt nogle glødesten! Jeg tænkte dermed at de kommer specialt fra lava-floder, så der må være en vulkan her! Så fik jeg øje på en Slugma der var på vej hen til den lodrette gang, så jeg fulgte efter! Så kom jeg til en stor lava-sø og havde bare lyst til at fortælle alle de andre, at der ER en vulkan hernede! Pludselig kom en Magmar og skubber mig ned i lavaet, men jeg undvigede den! Jeg brugte flammekaster mod Magmar og fik den løbet sin vej! Så måtte jeg gå tilbage for at komme ud herfra. Jeg tog gangen til højre, gik lige ud, klatrede op til en skrænt og så er jeg kommet ud! Men der var ingen at fortælle om min opdagelse, så jeg må vente til der kommer nogen og slår sig ned her for at sove!
|
|
|
Post by Suicune on Apr 24, 2007 21:04:46 GMT 1
Snealy gik sig en tur ved de varme kilder. Normalt er hun ikke så meget for varme, da hun jo er en is-type, men alligevel ville hun gerne prøve at tage et "spabad". Det så spændende ud, tænkte hun. Hun trådte nærmere ind på et stort område, hvor nogle Taurosser stod og græssede. "Wuuushh!" sagde det pludselig, og Snealy blev forskrækket og kiggede op på den store gejser. Men Tauros stod der stadig og lod som ingenting. Det var faktisk ret flot at se. Snealy gik nærmere hen mod dem. Hendes fødder sad næsten fast i den bløde jord. "Hey," sagde hun. "Jeg ville høre, om der egentlig er en vulkan her? Her er en masse gejsere og varme kilder, men der er ingen vulkan at se." Den ene Tauros kiggede med et alvorligt udtryk. "Det er der mange, der spørger om. Og mit svar har været alle gangene, at jeg ikke ved det. Men jeg er ekymret. For det siges, at der findes en supervulkan i nærheden. En supervulkan er så stærk, at den kan ødelægge store dele af verden, hvis den går i udbrud!" "Hm. Jeg vil undersøge det nærmere," sagde Snealy. "Jeg vil finde den vulkan!"
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 27, 2007 17:03:49 GMT 1
Estel kom hoppende fra sten til sten, hun kigger rundt og for øje på en Sneasel, en Tauros, en sovende Charmander og Shaymin/Sumire. Estel gør ikke noget andet end at hoppe ned fra stenen og liste stille hen til Sneaselen og prikker til den og siger "BØH" da hun elsker at give folk et chok.
|
|
|
Post by Suicune on Apr 27, 2007 17:15:48 GMT 1
Snealy vendte sig brat om og fik øje på en Espeon. "Hehe, du kan da virkelig snige dig ind på folk " grinede Snealy. "Nå anyways, jeg hedder Snealy. Hvad bringer dg hid? xD Jeg vil i hvert fald selv gerne undersøge om der virkelig findes en vulkan her." sagde hun bestemt. I mellemtiden sad en Numel og nød sit 'spa bad'. Men pludselig blev det hele vendt op og ned, da en kæmpe eksplosion ramte dem. Lava, sten og jord blev kastet til alle sider, og alle Pokémonerne der befandt sig på området, blev slynget op i luften af den store eksplosions kraft. Snealy og Espeonen, som stod et stykke væk, på den anden side af skoven, hørte straks braget. Det kom fra den anden side af skoven. "Wow, hvad var det? Nå, vi må vente med hyggesnakken! Jeg tror nemlig godt jeg ved, hvad der var skyld i braget," sagde Snealy og løb derhen hvor braget kom fra.
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 27, 2007 20:45:00 GMT 1
Efter at havde blevet slynget op fra en eksplosion, som kom for nylig, vågnede jeg straks efter faldet! "Ku' det være den skjulte vulkan, som jeg fandt først end Snealy gjorde?" tænkte jeg og så hende sammen med Espeon løbe herhen! De to så mig allerede, da jeg blev slynget op som en flyvende Charmeleon! "Er du kommet noget til?" Spurgte Snealy og jeg svarede "Jeg har det fint!" Så tog vi alle tre derhen, hvor braget kom fra!
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 28, 2007 11:51:39 GMT 1
Selvfølig to Estel med hun ville da også se hvad det var! i løbet sagde hun "jeg hedder forresten Estel" Da de nåede frem til vulkanen stoppede Estel brat "okey, sejt" hun hoppede lidt rundt for ikke at blive ramt af pokemoner som faldt ned fra himlen "det skal undersøges" Estel kiggede på de to som nikkede og vi gik rundt for at finde noget der kunne minde om en indgang ned i vulkanen eller i noget lignene
|
|
|
Post by pokechristian on May 3, 2007 15:46:10 GMT 1
Vi tre gik ned til indgangen og inden vi gik videre, hørte vi alle tre et brøl! Hørte du det, Snealy?" sagde jeg "Ja, det hørte jeg!" og vi gik videre! Da vi endelig kom til vulkanens indre, så vi alle tre den store Groudon! "Det må være den, der udførte den explosion, vi hørte" siger Estel og jeg svarede "Det må det være!" Pludselig fik Groudon øje på os og vi ved ikke, hvad vi skulle gøre! Groudon bruger Earthquake og hele rummet rystede! "Vi må stoppe den, inden den får vulkanen til at gå i udbrud"siger jeg og så begynder vi med at angribe den store Groudon!
|
|
|
Post by Shadow on May 3, 2007 19:54:18 GMT 1
Rhy fandt en indgang efter flere pokemoner havde fortalt ham hvad der var sket. De havde også fortalt ham at nogen pokemoner var gået derind. >okay nu sker det< tænkte Rhy og han brugte Take down. Takket var nedgangen fik han mere og mere fart på. Han kom ned og så nogen pokemoner kæmpe mod en Groudon. Rhy var begaget men han blev nød til at hjælpe de andre pokemoner. "Flyt jer!" råbte han og kom med Take down for fuld styrke. Den gik rent ind men Groudon lod ikke til at gøre noget. "Kom så!" råbte en Sneasel og kampen gik videre.
|
|
|
Post by Nicku on May 3, 2007 20:13:25 GMT 1
Pludselig larmenr alt omkring Sumire og ild og sten flyver rundt i luften, hun hviner op, både af overaskelse og af den frugt for ild der lægger i GræsPokemoner. Græne, planter, blomster og lign. skyder pludselig ud af alle bare lidt bløde klippevægge i hele vulkanen, de kommer lidt forgæves og bliver bare brændt af ilden. Men nogle steder for de kæmpet sig nok frem til ikke at blive brændt hel ned. I midten at vulkanen, inden ved Groudon og de andre kæmpene pokemoner, skyder et mindre træ og nogle andre mindre planter ud af. Dog får den meget høje varme dem til at falme, på grund af vand mangel blandt andet. Sumire ligger stille, rullet sammen til en lille kugle (som det pindsvin hun nu er) som er bange for at røre sig - hvis nu der skulle komme mere ild og lign. over og omkring hende er der planter og blomster overalt.. Lige der har de fået kæmpet ilden tilbage.
|
|