lisa
Medlem
|
Post by lisa on May 5, 2007 12:03:10 GMT 1
Estel undvigede hurtigt et andgreb fra groundon og landte elegant igen på jorden men fik smasket et solarbeam andgreb lige i ansigtet så hun rejser sig tungt igen og sender med sine sidste kræfter, et hyper beam andgreb afsted og så bruger hun hurtigt morning sun til at få flere kræfter men det dumme er at hun bare ligger der...
|
|
|
Post by pokechristian on May 5, 2007 15:21:11 GMT 1
Groudon går til angreb med Fire Blast mod Snealy, men jeg beskyttede hende og sendte Fire Blast med mit Flamethrower! Jeg måtte finde på en aflednings-manøvre, så jeg fik Snealy og Estel til at angribe, mens jeg går omme på den anden side af Groudon! Da jeg kan se halen foran mig, brugte jeg Slash og fik Groudon til at se på mig! Grodon bruger Solarbeam, men det tager lang tid, så jeg bruger Flamethrower mod hovedet! Groudon er nu blendet, og mens den er, angriber vi alle tre med vores styrke!
|
|
|
Post by Shadow on May 5, 2007 20:33:36 GMT 1
Rhy brugte Rock Trhow mod maven og gav Groudon en mave pumper. Den var nu rasende men nu råbte Charmelionen: "Kom allesammen angrib med alt hvad i har!!" Rhy løb hurtigt hen til den nærmeste klippevæg. >Den kan bruges< tænkte han og rev et stykke af den for kun at angribe Groudon lige mellem øjnene. Det rystede den nok til de andre kunne angribe.
|
|
|
Post by pokechristian on May 5, 2007 21:00:48 GMT 1
Mens mig, Snealy og Estel angreb mod Groudon, så jeg, at der er en til for at hjælpe, og han hedder Rhy! Jeg brugte Flamethrower, Snealy brugte Ice Beam og de andre brugte deres andre angreber! Groudon er ved at besvime, men har lidt kræfter til at bruge ét angreb mere! "Snealy, hvis du bruger Ice Beam igen, så er den færdig!" sagde jeg til Snealy og hun bruger det så! Da Groudon blev ramt af det, falder han på maven og vi klarede det! Men da Groudon faldt hårdt ned, kom et jordskælv! Jeg bemærkede, at lavaet er begyndt at stige, så jeg råbte til alle herinde i vulkanen at vi skal skynde os ud, for nu går vulkanen i udbrud!!
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on May 5, 2007 21:30:51 GMT 1
Estel løb mod udgangen med de andre men bagfra hørte de alle sammen en sidste brøl fra Groudon og nogle store sten faldt ned forand deres udgang "hvad skal vi nu gøre?" spurgte Snealy hurtigt men ingen svarede for ja hvad skulle de gøre? Lavaen kom nærmere "Snealy saml alle dine kræfter og brug ice beam for at se om vi kan fryse lavaen"
|
|
|
Post by Shadow on May 6, 2007 9:43:00 GMT 1
Snealy samlede sine kræfter og holdt lavaen tilbage. "Jeg kan ikke holde det meget længere!" råbte hun. "Lad mig!" råbte Rhy. Han tog tilløb og løb panden mod muren. Stenene flyttede sig lidt men det var ikke nok. De kæmpede og kæmpede men de kunne ikke flytte stenene. Rhy viste at vis han ikke gjøre noget var de dødsens. Dødsangsten greb ham og han begyndte at lyse. Lidt efter var han blevet til en Rhydorn. "RRAAAHH!!" råbte han og slog stenene væk med et mega punch. "Løb allesammen!" råbte han og lidt efter var de ude.
|
|
|
Post by Nicku on May 7, 2007 7:32:46 GMT 1
((Læser i aldrig hvad der står T_T ? - Eller det måske helt normalt der kommer et træ ud i midten af en vulkan XDD? )) Sumire, kikkede endelig op. Vulkanen lød næsten som om den var sulten, for den rumlede og 'brølen' der lød var vild - og høj. Varmen var også ulidelig, alle blomsterne og planterne var begyndt at krølle sig sammen og visne ned til ingenting. Sumire gav et lille hvin fra sig, hun kunne ikke lide at se blomster der faldt.. Det var hendes venner, der døde. Hun så fortvivlet rundt på dem, kunne man hjælpe dem..? Hun løb hen til nogle af de nærmeste og prøvede at få dem til at vokse igen, det lykkedes men de begyndte hurtigt at visne igen. Pludselig kunne hun høre en høj rumlende lyd, og ved det stivnede hun automatisk. Hun stod lidt uden at gøre noget, også da lava begyndte at nærme sig stod hun bare i lidt tid. Først da lavaen begyndte at æde sig ind over hendes elskede planter og blomster reagerede hun. Sumire løb frem og prøvede at holde lavaen tilbage med forskellige angreb, men alle prallede bare af på den sultne lava, der bare fredelig åd sig frem i hendes visne planter. Hun prøvede igen og igen prallede det bare af. Hun bakkede forsigtigt, hun kunne ikke rede dem.. hun kunne ikke. Sumire vendte sig væk fra sine døde venner og begyndte at løbe, de var væk, for lang tid siden - hun vidste det bare ikke.. Og nu måtte hun først og fremmest rede sig selv. Eller var der grund til det? Hun stoppede op. Hvordan var hun overhovedet endt her? Hun rystede alle sine tanker af sig og løb videre. Lavaen åd sig hurtigere frem, og hun skulle ud inden hun blev fanget.
Sumire havde løbet i gange i årevis føltes det som, og hun synes efterhånden selv hun var begyndt at visne lidt.. Hun havde mest lyst til bare at lægge sig ned og vente på at lavaen nåede frem til hende. Hun sad lidt og så tomt på klippe væggen, mens hun tænkte på alle de blomster og lign. der døde for næsen af hende - uden hun kunne gøre noget. Sumire sukkede let og så, så pludselig stædigt på klippevæggen. Hun kunne ikke finde ud, så måtte hun jo prøve at lave en udgang! Hun rejste sig op og slyngede et Worry Seed på klikke væggen. Det var vist ikke nok og slyngede to på, lidt væk så de sad spredt. De tre fræ begyndte at 'drene' klippen for dens 'kraft', alt det der gjorde den stærk og holdbar til hvad som helst blev pludsligt uholdbart og svagt. Hun rystede sig og sendte et Magical Leaf på klippen. Den gav efter og der kom et hul. Sumire havde regnet ud hvad der ville ske og hun smuttede ud af hulet inden den styrtede sammen, men det hul hun havde lavet fik større omfang end hun lige havde regnet med. En revne begyndt at slå hen over vulkanen, hun fulgte den forskrækket med øjene. Det havde hun ikke regnet med, og hun vendte sig hurtigt rundt og begyndte at løbe ned. Revnen stoppede da det ovenover gav efter og begynde at styrte ned, lavaen fik frit spil både oppe fra toppen og fra revnen hun havde lavet, og ild og lava begyndte at løbe ned af vulkanen. Det øverste af vulkanen var også begyndt at styrte sammen, og alle de gange og tunnel der var i bjerget og som havde holdt det så godt begyndte også at styrte sammen. Det var et kaos af lava og sten der fløj rundt til alle sider. Sumire løb alt hende små ben kunne klare, forbi en lille gruppe Pokemoner og pludselig stoppede hun. Nej, den kunne tro nej! Lavaen havde taget hendes venner, også selvom hun måske bare kunne lave nogle nye - det var jo kun blomster. Men sådan hang det ikke sammen i hendes hovede, hun vendte op og begynde at løbe op imod ilden. Hun havde ingen ide om hvordan hun skulle få kål på lavaen men hun havde kun en ting i hovede, en ting som hun nok aldrig rigtig havde haft før: Hævn, om det så skulle tage livet af hende...
|
|
|
Post by Suicune on May 7, 2007 17:36:04 GMT 1
Snealy havde det som om hun havde været væk fra omverdenen i en evighed. Alle hendes tanker havde forladt hende for en stund, og hun sad nu tilbage i tomhed uden en eneste tanke i hovedet.
Pludselig kom det så. En smerte skød op i hendes krop, en brændende smerte ligesom den varmeste, glødende lava. Hun udstødte et skrig, men ingen lyd kom. Det var et skrig af larmende stilhed. Lidt efter lidt fik hun evnen til at åbne øjnene igen. Det gik op for hende at hun var besvimet. Hun kunne ikke tænke klart. Det hele var så sløret at hun kun lige kunne se nogle skikkelser, og hun havde ikke kræfter nok til at bevæge sig eller åbne øjnene helt.. "Hvad sker der.." tænkte hun. "Hvem er de?... nå jo.. De hjalp mig... Vi hjalp hinanden... mod.. hvad var det.. jo, Groudon... Det var den... Og.. vi klarede det..." Hun kunne høre en hosten og stønnen fra skikkelserne, som vist nok var Rhydon og Espeon, som hjalp hende. De så ikke ud til at have det godt. Mend et hele var stadig sløret. Og pludselig begyndte Snealy også at hoste voldsomt. Hun nåede at tænke en klar tanke: "det er aske, jeg har indåndet".. før hun blev halvkvalt i det og besvimede endnu en gang.
|
|
|
Post by pokechristian on Jul 19, 2007 18:56:23 GMT 1
Lavaen flød op til gangen, hvor vi var! "Rhy! Hvis du bruger Rock Smash mod den blokerende udgang, så kan vi komme ud!" sagde jeg til Rhy! Asken er nu på vej hen til os! Snealy besvimede af at indånde det, så jeg bærede hende op! Rhy har nu boret sig igennem, til mig, Snealy og Estel kan komme ud! Vi løb helt ud, da vulkanen allerede skød sig op i himlen! Da det skete, kom vand-pokémonerne og skød deres vandstråler mod lavaen, der er ved at blive til sten af alt det vand! Snealy kom til sig selv og sagde tak for at jeg reddede hende! Mig, Snealy, Estel og Rhy sagde tak til vand-pokémonerne, og så gik de hjemad til havet! "Vi må vist hellere sige farvel!" sagde jeg til dem alle og kom med et gruppeknus og gik hver til sit til deres hjem! Da jeg gik et stykke, fik jeg øje på en Shaymin og hilste på hende. Det viste sig at hun hedder Sumire og fik en snakkesamtale. Så skulle hun tilbage, hvor hun kom fra, og sagde farvel til hende!
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 27, 2007 20:06:35 GMT 1
"HJÆLP!" Lød en lille stemme. Der var huld i bjerget. "Jeg sidder fast!... Arrggh!" Der kom en flok Nidoqueens og Nidokings Så kom der en Taranitar. "Kom nu skal jeg hjælpe dig." "Tak" "Men der nogen inde i grotten" "Ok så går vi derind og hjælper" Der var en Espion, en Charmilian, en Sneasle og en Rhyhorn der. De gik der ind. "Kom i må ud!"
|
|
|
Post by Suicune on Jul 31, 2007 3:38:24 GMT 1
(Pachirisu, vi er ikke inde i en grotte. Vi er kommet ud nu xD)
Snealy takkede de andre Pokémoner for alt deres hjælp, og vinkede til dem lige til de var ude af syne. Hun satte sig på en bjergtop og kiggede træt på solnedgangen over havet. Hun sukkede. Nå, jeg må vel også til at vende snuden hjemad... Hun rejste sig og skulle til at gå, men vendte hovedet op, da hun så noget mærkeligt. Hva' pokker laver den store, lyse plet på himlen? Hun kiggede undrende på pletten, som langsomt blev større og større. Det kan umuligt være..? Hun rystede på hovedet. Det er sgu varmt nok i forvejen, så jeg må nok hellere løbe nu, og det i en vis fart. Hun var trods alt en is-type. "Swush!" sagde det og væk var Snealy.
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 31, 2007 12:16:28 GMT 1
"Skynd dig væk Pachirisu!" Råbte Sneasle'en Penny (Pachirisu'en) kiggede efter om der var flere end Sneasle'en tilbage, da hun så op på himlen var der en store kugle der oppe eller et eller andet varmt. "Hvad er det Snealy?" sagde Penny "Det ved jeg ikke, men du må væk!" Så smuttede de afsted.
|
|
|
Post by Suicune on Aug 3, 2007 23:10:43 GMT 1
Den lille Pokémon fulgte med Snealy til de kom et sikkert sted væk fra vulkanen. "Pyha, det var tæt på..." Hun lod sig dumpe ned på en sten. "Hvor kommer du forresten fra?" Hun smilede svagt.
|
|
|
Post by Pachirisu on Aug 4, 2007 17:44:08 GMT 1
(ups undskyld suicune )
"Jeg kommer fra The Berry Forest... Inde ved ærgen berrys'ne" (Hvis der er noget der hedder det og hvis det er det du mener Suicune) Hvad med dig ?..." "Og forresten jeg hedder Penny hvad hedder du ?" Svarede den lille Pachirisu. "Måske er jeg lille men jeg kan skam godt hoppe højt." Og så løb hun lidt frem og hoppede op i et træ, helt op i toppen og lavede en koldmøtte og snorrde rundt og ned igen og fniste "ikke for at blære mig" "Fnis fnis"
|
|
|
Post by 02magnus on Aug 5, 2007 17:21:58 GMT 1
kom op fra hans hule i den skjulte vulkan!!! han klatrede op fra vulkanen og gik over til en lille klippe og satte en lille seddel op hvorpå der stod: "jeg bor i den store vulkan, og hvis i vil vide hvor den ligger, skal i aflevere 10000 måne sten til mig på denne klippe klokken 7 i aften!!!"
|
|