|
Post by Suicune on May 2, 2007 19:45:17 GMT 1
Yeah, Pokémon DM :3 Jeg var selv med sidste år, og skal helt klart med i år. Jeg ser virkelig frem til det, for det er meget mere end bare en turnering. Det er en dag hvor pokemonfans fra hele landet mødes med hinanden og har det hyggeligt ^__^ Sidste år foregik det på Fyn, i byen Otterup. Jeg regner med at det bliver afholdt samme sted i år. Det gode ved DM er at der bliver arrangeret fællesbusser, så det er nemt! Selve turneringen er gratis, det er kun transporten der koster. Jeg mener at den kostede 80 kr. sidste gang, ca.
Jeg mødte nogle af mine netvenner sidste år, og var sammen med 'Pokemonmesteren' herinde fra, og hende skal jeg også være sammen med i år. Vil I vide mere om DM, så hold jer orienteret på Poke-teamet.dk, de skriver altid i deres nyheder hvad man skal gøre for at tilmelde sig til sådanne turneringer.
Har I været med til DM i Pokémon TCG før? Og skal I med i år?
|
|
|
Post by Nicku on May 2, 2007 19:48:29 GMT 1
Vil rigtig gerne med til det! Håber jeg må..!! For har aldrig været med til det, eller bare noget der minder om. Men kommer nok ikke som deltager, men bare som en der er der ._. - Bare for at møde andre Poke-fans.. >_> Dem kender jeg nemlig ik nogen af..
|
|
|
Post by Suicune on May 3, 2007 22:21:55 GMT 1
Det er også en rigtig god idé. Busturen på vej derhen var faktisk noget af det hyggeligste sidste år, fordi man hygger sig og snakker med andre fans. ;D Hvor bor du egentlig henne af?
|
|
|
Post by Nicku on May 4, 2007 7:00:49 GMT 1
Nordjyland, Sulsted.. Et GODT stykke væk fra fyn >_> (Derfor jeg er bange for jeg ikke må..)
|
|
|
Post by Suicune on May 27, 2007 20:02:39 GMT 1
Ja, så er DM endnu en gang ovre. Det var rigtig hyggeligt ^^ Og så fik jeg set Nicku og mickel fra forummet. Det gik faktisk godt med mig til turneringen. Jeg vandt 3/6 kampe, og kom på en 15. plads. Tja, det er da en del bedre end sidste år, hvor jeg kom på en 35-39. plads, eller sådan noget x] Og så vandt jeg en 4. præmie i lodtrækningen - 4 boosterpakker ^_^ *lykke* Nå, nok om mig... Hvad synes I om DM?
|
|
|
Post by Nicku on May 27, 2007 20:25:23 GMT 1
Det var fiiiint! X33 Overhyggerligt.. - Bare synd jeg skulle gå lidt før >_>;; Og så fik man jo også set lidt af dem fra nettet =3
|
|
|
Post by Mickel on May 31, 2007 15:40:04 GMT 1
det var mega fedt, mødte suicune, pokemon mesteren, og vist også nicku, og en jeg ikke ved om er registreret her: lugia.
jeg tapte alle mine kampe som den eneste i senior (0g måske af allle) og fik en 46'ene plads (siste plads) i senior
|
|
|
Post by Suicune on Jun 1, 2007 15:02:27 GMT 1
Ja, det var lidt surt. >_< Men så er det godt at du vandt en 4. præmie i lodtrækningen - Nemlig en masse nye kort. ;D
|
|
|
Post by Legendary Mew on Jun 9, 2007 18:27:03 GMT 1
Jæ, det var bare PARTÆH i år xD Med Pokéballs og alt muligt.. og denne gang kendte vi mange flere, bla. Jens og Delta xD Så det var bare hygge nygge.. Synes bare ikke der er så mange ikke på Pokémon forummerne (f.eks. DPF) som skriver at de har været med til det.. enten er dem der er på forumsne ikke vilde med TCG, eller så er dem der er vilde med TCG ikke meget for forums.. det er i hvert fald sjovt når man møder sine netvenner og andre Pokémon fans i det hele taget
|
|
|
Post by Mickel on Jun 9, 2007 22:53:04 GMT 1
*jeg fik en 3 premie i lodtrækning* så jeg håber at det går bedre med de kort jeg fik næste år
|
|
|
Post by Legendary Mew on Jun 13, 2007 12:42:37 GMT 1
Ja, det må man da håbe. Jeg har i hvert fald brugt min Flygon EX som jeg fik til sidste års DM, rigtigt meget ^__^
|
|