|
Post by Suicune on Mar 20, 2007 16:41:17 GMT 1
Pokémoner, du kan møde:BellsproutLv: 8 Common -Vine Whip -Growth OddishLv: 8 Common -Absorb -Sweet Scent HoppipLv: 10 Common -Splash -Synthesis -Tail Whip SpinarakLv: 10 Common -Poison Sting -String Shot -Scary Face TangelaLv: 15 Uncommon -Constrict -Sleep Powder -Absorb -Growth SkiploomLv: 16 Uncommon -Tail Whip -Tackle -Poisonpowder -Stun Spore AriadosLv: 20 Rare -Constrict -Scary Face -Night Shade -Leech Life ButterfreeLv: 20 Rare -Poison Powder -Stun Spore -Sleep Powder -Supersonic CelebiLv: 40 Super Legendary -Safeguard -Ancientpower -Future Sight -Baton Pass
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 20, 2007 20:10:58 GMT 1
jg og mine pokemoner udforskede ilex forest. ligeude så jeg en tangela. Den så på os jeg lukede sudowoodo og cindaquil ud så de kunne lege sammen. Den gik lansomt hen til osde legede vist skjul ved det ikke. jeg så det nemlig ikke. men jeg tror vi fik en ny ven den dag
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 22, 2007 7:34:20 GMT 1
jeg ville ind i ilex forest igen. da jeg kom der ind var der panik overalt. ligeude stod en robet der forestilede en machamp. en flame blusede op i mig jeg tænkte team aqua. det skal de ikke slipe godt frajeg løb over til roboten . jeg så at en celebi det var vist den roboten ville fange. jeg trak en pokebal og sendte cindaquil ud. den brugte ember på roboten. der skete ikke noget jeg brugte tackling på roboten denne gang skete der noget. den gik i styker jeg syntes det var rimlig underligt at det var så nemt alle pokemonerne blev glade iser tangela som vi jo havde mødt. de fuldte os ud af skoven enda celebi.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 19:11:12 GMT 1
Shadow gik rundt i den store skov og kunne finde noget at tage sig til så kaldte Teddiursa ud for at prøve at finde ud af hvad den var så sur over. Da den var kommet ud sagde Shadow:"Hvadså lille ven hvad er der i vejen med dig?" og satte sig ned på knæ. Den lille teddiursa sendte ham et ondt blik og lavede en knock out på ham. Han besvimede og teddiursaen løb væk ud i skoven. Da Shadow kom til sig selv igen tog han Bulbasaur, Larvitar og Aron ud og de begyndte at lede. Shadow så noget løbe ud af sin øjenkrog men da han vendte sig var det væk. Han undrede sig og ledte videre. Pludselig landede noget oppe på hans hoved og han besvimede igen.
|
|
|
Post by Suicune on Mar 24, 2007 17:58:49 GMT 1
Samantha tænkte at hun ville tage på skovtur for at få et lille pusterum fra alt den træning. "Larvitar, Aron og Charmander, kom ud!" sagde hun og kastede elegant hendes pokeballs. "Char!" smilede Charmander. De kiggede sig omkring og snuste til bladene og buskene.
"Ah," sukkede Samantha tilfreds og lod sig dumpe ned på græsset. Hun tog sin taske og pakkede et tæppe ud. "Nu sidder I pænt mens jeg går ud og findr nogle bær," sagde hun til dem og smilede. Pokémonerne nikkede ivrigt og begyndte at lege på det fine tæppe.
I mellemtiden holdt en Ariados øje med hende, højt oppe i en hule. "Gssssz.." snappede den blodsultent. "Middagsmad..." hvislede den, da den på lang afstand så tre pokemoner der legede på et tæppe længere henne i skoven. "Jeg må give bossen besked om dette..." Den kravlede ind i mørket i en fugtig, stor hule.
"Sådan, det må være nok," sagde Samantha tilfreds med sig selv, da hun havde en lille pose fyldt med dejlige bær. Pludselig blev benene fejet væk under hende. Ved hjælp af hendes hurtige reflekser, greb hun fat i en træstamme, lige inden hun faldt til jorden. /Hvad var dog det?!/ Det var en hel flok aggresive Spinaraks der havde skubbet hende til side, så hun nær var faldet. De forfulgte en Teddiursa. Den var på flugt! "Teddi!!" råbte den panikslagent og løb for dens liv. Jeg forstod dens frygt, for de Spinaraks så ret uhyggelige ud. De var meget større end normalen, og de så alle så frygtindgydende ud, med fråde om munden. "SSSSsshhzz!" hvislede en Spinarak aggresivt. Pludselig faldt Teddiursa over en træstamme, så Spinarak flokken indhentede den og omringede den i en cirkel. "Og nu... skal der ædes.. Hehehe..." hviskede en blodtørsrig Spinarak på pokemonsprog. "Te-te-diih..." rystede Teddiursa. Den skjulte sit hoved bag sine poter og rystede af skræk.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 25, 2007 12:07:18 GMT 1
Shadow og company ledte videre efter teddiursa da de møste nogen pokemoner på et tæppe. Bulbasaur løb straks hen til dem og spurgte om de havde set en Teddiursa. De rystede på hovedet men fortalte Bulbasaur at de kunne være deres træner havde set den og viste hvilken vej hun var gået. De gik den vej da de hørteen Teddiursa skrige. "Teddiursa?" sagde Shadow og løb i den retning. Han så teddiursa der var blevet angrebet af en stor Spinarak. "Hurtigt Aron Tackling" "ARON!" råbte Aron og sendte spinarak væk. "Det skulle du aldrig have gjort" hvislede den på pokemon sprog og sendte et net på Aron der nu var fanget. Spinarak sprang fremad men nu var Bulbasaur på banen og den tacklede også. Larvitar var klar og lige da Spinarak kom flyvende bed den den. Spinarak skreg i smerte og kastede Larvitar af sig. Nu var Aron kommet fri og gav Spinark et headbutt lige på skallen så den faldt bagover. "Jeg vender tilbage" sagde Spinarak og løb sin vej. "Godt klaret venner" sagde Shadow og roste sine pokemoner for det gode samarbejde.
|
|
|
Post by Suicune on Mar 25, 2007 15:38:44 GMT 1
Samantha fik øje på en dreng som snakkede til en Teddiursa. /Det var jo den Teddiursa der blev jagtet af Spinarak's!/ tænkte hun. Hun løb hen til drengen. "Hey! Er det din Teddirsa? Er den okay?" Hun så at han havde en Aron. Den må have hjulpet ham med at få Spinarak flokken væk. "Spinarak's plejer ikke at angribe på den måde.." sagde Samantha og så ned i jorden. "De plejer altid at være glade og rolige. Der må være et eller andet galt her."
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 25, 2007 18:16:42 GMT 1
Jeg tager til Ilex Forest for at søge efter en Celebi! Godt nok har jeg ikke en masterball til at fange, men jeg kan nøjes med at se på den! Jeg ledte og ledte, men den er svær at finde! Så kom en ond Spinarak! Jeg måtte sende Charmander ud og så fik den angrebet Spinarak med Ember! DEn flygtede, men så kommer en flok Spinarak! "Charmander, brug Ember på dem alle sammen!" råbte jeg og Charmander fik slået et par få ud, men der var stadig flere! "Hvornår får min Charmander at lære Flamethrower?" tænkte jeg, men jeg måtte blive ved med at bruge Ember! Så måtte jeg sende Ralts ud for at hjælpe Charmander! Charmander bruger Ember og Ralts bruger Confusion på dem alle, men en flok Spinaraks bliver ved med at komme! Charmander og Ralts bliver ved med at bruge Ember og Confusion, til der ikke er mere kræfter i dem! Så måtte jeg bære dem op og løbe væk fra alle de Spinaraker , der bliver ved med at komme! Så snublede jeg og vi faldt, men en Celebi kom til undsætning og jog alle Spinarakerne væk! Jeg finder straks min Pokédex frem og fik noget mere at vide om Celebi! Så sendte jeg Charmander og Ralts tilbage til deres pokéballs for at hvile lidt!
|
|
|
Post by Suicune on Mar 25, 2007 18:29:45 GMT 1
Samantha hørte en larm fra en flok Pokémoner. Hun løb hen mod larmen og opdagede endnu en flok vrede Spinaraks. En træner prøvede at vinde over dem i en dyst med hans Pokémoner, Ralts og Charmander. Så kom jeg pludselig i tanke om mine Pokémoner.
"Åh nej!!" udbrød jeg og skyndte mig tilbage til min plads hvor mit tæppe var. For sent. Mine pokémoner var væk! Tæppet var helt sammenkrøllet, som om det var blevet smidt rundt med. Jeg kiggede mig panisk omkring og fandt Larvitar og Charmander i en busk. De var næsten besvimede og der var små sår på dem, som om noget havde stikket dem masser af gange. De blødte voldsomt. Tårene væltede op i mig, og jeg prøvede forgæves at holde dem tilbage. "Hvad.. er der dog sket..." snøftede jeg. De så helt smadrede ud. Jeg var så sur på mig selv, at jeg lod dem blive i skoven alene. Men jeg måtte hen til et pokemon center NU.
...Så slog det mig. Jeg mangler Aron. "Aron!! Hvor er du?" råbte jeg ud over den store skov. Intet svar.
Aron var forsvundet.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 26, 2007 9:25:34 GMT 1
"Hvad er der sket?" spurgte Shadow den fortvilede pige. "Min Aron er forsvundet." sagde hun grådkvalt. "Men mine andre pokemoner er kommet til skade og bliver nød til at komme til et pokemon center." "Bare rolig jeg skal nok hjælpe dig. Jeg leder her så kan du tage dine pokemoner til pokecenteret." "Mange tak" sagde hun og løb med sine pokemoner. "Okay venner nu da vi har Teddiursa tilbage på holdet bliver det nemmere at lede. Vi bliver sammen da vi ikke vil have nogen bliver angrebet af andre pokemoner nu da vi ved hvor farlige de er." sagde Shadow. "Og lad os så lede." De ledte i mange timer til det blev mørkt. "Okay venner søgningen må vist.." Han stoppede mit i sætningen da han så en skygge ud af øjenkrogen. Han vendte sig om og blev ramt af en spinaraks net skud. Han hang fast og kunne intet gøre. "Slip mig fri" råbte han men nu kom der flere Spinaraks og de tog ham og hans pokemoner der også var blevet ramt af et næt med.
Shadow var faldet i søvn men nu vågnede han og opdagede han var i et bur. Hvordan laver pokemoner jern buer? tænkte han og rejste sig. Han så mange pokemoner fanget i bure. Og i buret ved siden af sad to Arons og trøstede hinanden. "Aron" sagde Shadow og så på sin Aron med sit karateriske grønne øje. "Er du okay?" Aron nikkede, men så med et ulykkeligt blik på ham. Han sad i bur med Bulbasaur og Larvitar men Teddiursa sad over i buret på den modsatte side. "Hahahaha" en ond latter rungede gennem hulen og Shadow så op og der stod en skygge over ham. "Velkommen".
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 26, 2007 18:18:12 GMT 1
Jeg er vendt tilbage for at finde ud af om de vrede Spinaraks, der angriber! Jeg tænker mig at finde en Spinarak om at fange, så jeg kan bruge Spinaraken om at vide, hvorfor de er så onde! Så fik jeg øje på endnu en vred Spinarak! Jeg lukkede alle mine pokémoner ud for at slå den ned! Spinaraken sender sit spindskud mod Ralts, men Charmander forhindrede det og brugte Ember imod spindet! "Larvitar, brug Leer!" og Larvitar skuler sine øjne, så Spinarak mister Forsvar! "Gatsly, brug Lick!" og Gastly slikker Spinarak, så Spinarak bliver helt lammet! "Charmander, brug Ember, Ralts, brug Confusion, Larvitar, brug Bite og Gastly, brug Lick igen mod Spinarak!" og så er Spinarak færdig! Jeg kastede min sidste Pokéball og fangede Spinarak! Nu er Spinarak med på mit hold! Jeg lukkede den ud, så mine 4 pokémon-venner kunne sige hej til den! Jeg lader de fem lege med hinanden, til jeg så den samme Celebi, som jeg ledte efter! Spinarak var lige ved at bruge spindskud, til jeg stoppede den! "Celebi er god nok!" sagde jeg til den! Fra den dag, blev den ikke ved med at være ond! Nu blev den god! "Det må jeg fortælle til de andre trænere, når jeg møder dem!" sagde jeg til mig selv og gik ud af skoven for at vende hjem, men jeg kommer tilbage, for at løse mysteriet om hvorfor Spinaraks er så onde! Hvem er deres leder, når jeg tænker på det?
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 16, 2007 20:30:47 GMT 1
Jeg tog herud til Ilex Forest for at finde ud af de vrede Spinaraks! Jeg lukkede min egen Spinarak ud og pludselig kommer en flok Spinaraks hen til mig! De fangede mig i deres spind, men min Spinarak siger stop til dem på pokémon-sprog! *Slip min ven fri! Har han nogensinde gjort jer noget?* sagde den til de andre, som jeg slet ikke kan forstå! *Vi tjener bare vores herre med at fange folk og bære dem hjem til hovedkvarteret!* siger én fra flokken! Flokken slipper mig fri, og derefter vil de tage mig med til deres territorie! "Jeg må hellere kalde min Spinarak tilbage!" tænkte jeg og sendte min ind til dens pokéball! Flokken viser mig en hule, jeg ikke har kendt i mine opdagelser her i skoven! "Skulle jeg mon tage derned eller vente til i morgen?" tænkte jeg, så jeg tog hjem igen og vil forberede til næste gang, jeg besøger hulen igen!
|
|
|
Post by Shadow on Apr 22, 2007 20:43:24 GMT 1
Shadow kunne næsten ikke tro sine egne øjne. "En meowth?" sagde han med vantro i stemmen. "Ja rigtigt men ikke en hvilken som helst meowth" sagde den "Meowth fra team rocket!" "Team rocket? Var det ikke de fjolser der prøvede at grave sig ind i en bank men kom i stede til et fængsel?"spurgte han. "Jo men det var også en dårlig dag sagde den. "Men vores nye plan skal nok skaffe team rocket hæder og ære"! råbte den. "Hvad vil i gøre? Fange alle pokemoner i skoven for at få celebi frem hvorefter i fanger den?" "Wow hvordan gættede du det?" spurgte den inden der kom et signal fra en stor fladskærm bag den. "Meowth det hele går efter planen" sagde en mand med lilla hår. "Vi har fanget næsten alle pokemoner ved hjælp af de capture disks vi stjal fra rangerne." "Fint kom med dem og gør klar til fase 2" sagde meowth og vendte sig om mod Shadow. "Hvad gør vi med dig?" "Ingenting" sagde Shadow "Teddiursa mega punch!" "TEDDI!" råbte Teddiursa og smadrede sit bur. "Hvad?" sagde Meowth vantro. "Teddiursa slå den meowth med dit bedste mega punch!" råbte Shadow og straks så man en meowth flyve skrigene ud. "Det skal i få betalt!" skreg den mens den fløj væk.
Senere da Teddiursa havde sluppet de andre fri og de frie pokemoner var løbet ud satte Shadow og hans pokemoner samt Samanthas aron (selv om han kun vidste det var en eller anden piges). "Vi venter til ham den lilla hårede mand kommer og så aflevere vi dem til politiet." sagde Shadow og de satte sig til at vente.
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 23, 2007 17:17:34 GMT 1
Jeg tog hertil for at se på den hule, som har ligget skjult! Jeg gik derned og fik mig set omkring! Jeg sender Charmander ud for at lyse mig vej! Så var det, jeg så, at en Meowth fra Team Rocket har fanget både en dreng ved navn Shadow og alle de andre vild-pokémoner og trænernes pokémoner! En Teddiursa slog sig selv ud af buret med mega Punch, så måske vil jeg hjælpe til! Mens Teddiursa slår Meowth ud, fik jeg reddet en vild Hoppip, til jeg ikke vil opdages af Shadow! Jeg vil hellere møde ham senere! Da jeg kom udenfor, lukkede Ralts sig selv ud og løb efter en Spinarak der gik! Jeg løb efter den, til en Ariados fangede mig med sit spind! Jeg kunne ikke slippe fri, men Celebi sendte Ariados væk og befriede mig! Så gik jeg efter Ralts' spor, men kan ikke rigtigt tydeligt se noget spor! Så fik jeg hørt Ralts' stemme og gik efter lyden! Jeg så, at Ralts var viklet ind i et stort spind og jeg fik den ud af spindet! Så tog jeg hjem!
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 24, 2007 18:54:05 GMT 1
Efter at få at vide om én af Dair Town's nøgle til hemmeligheden, er jeg nu taget hertil for at finde den første af de 5 kugler der består af vand, jord, ild, træ og metal! Pludselig kommer en ond Spinarak og vil prøve på at skræmme mig, men jeg holdt vejret og lader være med at løbe væk! Der begyndte jeg nu at være modig end at være bange! Den onde Spinarak forstod mit mod og lod mig være i fred! Så begyndte jeg min søgen! Jeg ledte efter en tempel, for alle ældgamle ting burde ligge i templer! Så fandt jeg Celebi's skrin i skoven og tjekkede den! Der så jeg bare Den mystiske GS Ball som består af guld og sølv! Pludselig fandt jeg en hule og gik derind! "Her er alt for mørkt, så jeg sender Charmander ud!" tænker jeg og lukker Charmander ud! For enden af gangen så jeg til forbløffende den magiske kugle af træ svæve! Da jeg tog den, begynder et jordskælv, så mig og Charmander løb ud herfra! Udenfor ser jeg indgangen brase sammen, men jeg har stadig kuglen med mig! "Jeg tror, jeg venter med at finde de andre kugler!" tænker jeg! Hvis min næste søgning var efter ild-kuglen, så vil der være en vulkan-ø et sted ude i verdenen!
|
|