|
Post by Suicune on Mar 3, 2007 1:05:26 GMT 1
Dair Town er en lille by, som er blevet jævnet med jorden. Nu er der kun resterne tilbage, i denne forladte, forfaldne by. Den gemmer på et mysterium. Hvor er alle mennesker blevet af? Og det aller vigtigste - hvad er der sket med byen? Gå på opdagelse. Gastly Lv. 10 Common DuskullLv. 10 Common ShuppetLv. 10 Common Gulpin Lv. 7 Common www.pokemonelite2000.com/pkrs263.gif[/img]Houndour Lv. 10 Uncommon Haunter Lv. 12 Uncommon Mawile - Lv. 10 Uncommon Chimecho - lv. 12 Rare Banette - lv. 15 Rare Dusclops - lv. 15 Rare
|
|
|
Post by Lati@s on Mar 5, 2007 18:38:05 GMT 1
Min Charmander prøver å lære Flamethrower. PS: Kan jeg møte en Wild Pokémon?
|
|
|
Post by Suicune on Mar 5, 2007 19:16:44 GMT 1
Ja. Alle pokemoner, der er Common, kan du fange med en pokeball. Alle, der er Uncommon, kan du fange med greatball, og dem der er Rare kan du kun fange med en Ultra ball. Jeg har lavet reglerne om, så nu kan du godt selv bestemme, hvornår du møder en pokemon, og hvilken det er. Ontopic: Jeg bruger en Great Ball og fanger en Haunter *Kaster min greatball* "Haunter, kom ud!" En silhuette kom frem af Great Ball'en og ud kom Haunter. "Hej Haunter. Vil du følge med mig og Charmander ud på en pokemon rejse?" Haunter gloede først med store øjne på mig. Så nikkede den langsomt, og smilede. "Tak! Jeg vil træne dig alt det jeg kan, så vi kan vinde dyster!" Jeg går rundt og ser mig om i byen. /Hvad er der dog sket?/ tænkte jeg. "Char, Charmander" siger min Charmander og ser sig om i det øde sted.
|
|
|
Post by Suicune on Mar 16, 2007 19:58:05 GMT 1
Jeg besluttede mig for at udforske stedet nærmere. Der var noget mærkeligt ved det hele. Jeg kunne ikke forestille mig, hvilken kraft der kunen foresage denne kæmpe ødelæggelse på byen. Charmander gik lidt rundt og snuste til nogle ting.
"Chaaa...AAAR!!"
Et hårrejsende skrig rungede gennem den tomme by. "CHARMANDER!! Hvad skete der? Hvor er du??" Skriget kom henne fra en forfalden, gammel have, der næsten lå helt dækket af planker og skidt fra et ødelagt hus. "Cha... charmander!!" lød det igen. Charmander er tydeligvis i fare! Men hvor var den dog henne? Jeg løb så hurtigt jeg kunne hen til der hvor lyden kom fra, og stoppede brat op foran et stort hul. Et usædvanligt stort hul Og dernede hang Charmander. Han holdt godt fast i en jernstang, der stak ud fra væggen.
"Charmander, hold ud!" råbte jeg. Hullet var så dybt at man ikke kunne se bunden. Charmander var et godt stykke væk fra hulkanten, så jeg måtte ligge ned for at få fat i ham. "Char, Char!!" skreg den hjerteskærende. Jeg tog febrilsk fat i nogle grene, der voksede nede fra jorden, og bandt dem fast om anklerne. Uden at tænke klart, lod jeg mig glide ned i hulkanten og strakte min arm helt ud! "Tag min hånd nu!" "Chaaa..." Jeg strakte mig mere, og fik endelig fat i ham. Den lille fyr var faktisk ret tungere end man skulle tro. Jeg ved ikke om jeg kan klare hans vægt. "Aaaargh!"
Et øjeblik var det faktisk som om, at en fjern stemme langt væk fra sagde noget til mig. En fjern hvisken prøvede at bilde mig noget helt forkert ind. Jeg prøvede at skubbe tanken fra mig, men det var som om en tanke strejfede mig...
slip ham
Og så var det overstået. Jeg sad forpustet med Charmander på skødet, og omfavnede ham. Jeg tænker stadig over, hvad den underlige, skumle stemme var for noget... Det var ret uhyggeligt.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 19:40:16 GMT 1
Shadow gik ind fordi han følte en svag tiltræknings fornemmelse. Han så et stort tårn og kræften blev stærkere. Han gik op til det øverste værelse og så en slags magisk cirkel. Han gik hele vejen ind i midten af det der var et pentagram (en slags stjerne hvis hver spidser peger mod de fem hoved elementer: Jord, Ild, Vand, Træ og Metal fra den græske kultur). Pludselig skød en magisk cirkel omkring ham og han følte en stærk energi gå igennem ham. En stemme sagde:"Du har fået en del af kræften." og pludselig stod han uden for byen igen. "Oookkaaaay?" sagde Shadow og løb væk. Han fik sig selv tjekket på et hospital men han fejlede ingenting borset fra et brunt pentagram på hans højre hånd.
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 25, 2007 14:50:16 GMT 1
Jeg tog til Dair Town for at løse mysteriet om den forfaldne by! "Her kan jeg godt lukke Ralts ud." sagde jeg til mig selv og sendte Ralts ud! Ralts kiggede nærmere på de ødelagte huse! Så kom en Shuppet og skræmte den fra vid og sans, at den løb sin vej! "Ralts, kom tilbage!" råbte jeg og løb efter den! pludselig faldt Ralts ned i et hul, men holdt fast ved en rod, som hang! Jeg rakte min arm ned til den, men så dukkede en Gastly frem og vil prøve på at skubbe mig ned i hullet! "Charmander, kom ud" sagde jeg og sendte Charmander ud. "Brug din Ember på Gastly" sagde jeg. Mens Charmander og Gastly kæmpede mod hinanden, fik jeg fat i Ralts og reddede hende(for Ralts er en pige)! Så så jeg Gastly skade Charmander med sin Night Shade! Lige da Gastly kom med sin Night Shade igen, kom Ralts til undsætning med Confusion-angreb! Det var en fuldtræffer og så kastede jeg min pokéball og fangede Gastly! Charmander var hårdt såret, så jeg sendte min Ralts ind i sin pokéball og tog Charmander i mine arme og løb hen til et pokémoncenter!
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 16, 2007 20:24:05 GMT 1
Jeg kommer stille gående, styrkecenterleder pokemonerne er der hjemme. Jeg sætter mig ned på en sten og kigger lidt rundt "hvor er her tomt og især uden vennerne, når men de sir jeg ik må tage dem med mig så jeg må vel hellere fange mig nogen men det gør jeg lige om LEEEEH" Et sort hul åbner sig og jeg bliver sugget med og lander med et bump imellem en haunter og en masse Gastlyer. Jeg har lyst til at skrige da jeg hader Spøgelses pokemoner med jeg rejser mig og løber rundt i hele rummet men pokemonerne står bare og glor på mig så jeg stopper og kigger rundt efter en vej ud, Haunteren siger noget men jeg kan jo ikke tale med pokemoner men jeg kan se at den peger over imod en lille revne i væggen og jeg går hen og skubber lidt til revnen men intet sker. Jeg kigger på Haunter som siger et eller andet til nogle Gastlyer som lidt efter kommer tilbage med en Mawille og bruger et andgreb jeg ikke nogede at opfange og så blev revnen i væggen til et hul. Jeg kravlede hurtigt igennem og sagde tak til Haunter og de andre selvom de nok ikke kunne forstå, jeg kom ind i et rum...
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 18, 2007 13:30:25 GMT 1
Hvor der i midten står en stor sten med 4 mærker på som står for Jord, Ild, Vand og Luft. Et stort kraftskjold som også lyser kraftigt holder en pokemon fanget og jeg kan lige opfange at det er en..celebi? Hvah **** laver den her?? tænkte jeg og bevægede mig nærmere men skjoldet om Celebi forsvandt og jeg med. Jeg opdagede at jeg nu var lidt uden for byen "okey, suret jeg tror jeg skal have nogen til at fortælle mig historien om Dair town" Jeg gabte en gang og kiggee mi bag ud og gik så
Bag mig så jeg det ikke men en pokemon stod og iagtede mig...
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 24, 2007 18:36:56 GMT 1
Nu vil jeg gerne undersøge mere af Dair Town's mysterier! Jeg sender min Charmander ud, hvis vi sku løbe ind i spøgelserne som Gastly den gang! Jeg går ind i byens tårn og der ser jeg det store pentagram med elementerne Jord, Ild, Vand, Træ og metal! Så begyndte en Shuppet at dukke op og jeg fik min Charmander til at angribe den! Efter kampen, dukkede der en braille-tavle frem! Jeg tog min braille-bog frem og tyder denne skrift: Skaf mig de 5 magiske kugler og du vil få byens hemmelighed at vide! Én ved skoven, én ved vulkanen, én ved havet, én under jorden og én i hulen!" "Gad vide, hvor de er?" tænkte jeg og spekulere på den ved skoven! "Jeg har det! Jeg burde lede dybt inde i Ilex Forest! Måske er skov-kuglen derhenne!" tænkte jeg og tog straks af sted til Johto!
|
|
|
Post by Suicune on May 2, 2007 20:43:55 GMT 1
Samantha trådte endnu en gang ind i Dair Town, styret af hendes nysgerrighed. Hun lukkede Gengar ud, for hun tænkte at den kunne beskytte hende godt mod andre spøgelses-pokemoner. Langt væk i tågen synes jeg at jeg skimtede en anden person, en pige tror jeg. Men jeg var ikke sikker. Jeg gik på en sti, jeg syntes virkede uendelig, indtil den endte ved et stort, mærkeligt tårn.
Min Gengar begyndte pludselig at få bange anelser. Den begyndte at ryste. "Gengar? Hvad er der galt?" Underligt. Min Gengar virkede ellers altid så modig. "Gen.. gar.." den stønnede underligt, og dens ellers så glade smil var nu helt forsvundet.
Jeg gik alligevel ind i det store tårn. Der var helt mørkt, så jeg kaldte min Charmander ud, så den kunne lyse med sin hale. Da jeg kiggede på jorden, opdagede jeg at hele gulvet var rundt og bestod af et stort mønster. Det var en slags stjerne, hvor 4 forskellige elementer var tegnet på det: Ild, vand, jord og luft. I midten var der tegnet et større element, som jeg ikke helt kunne genkende. Jeg satte mig på knæ og fik Charmander til at lyse på mønsteret, så jeg kunen kigge nærmere. Men i samme øjeblik føltes det pludselig som om et sus skød gennem min krop. Et sus af ondskab.
5 kugler bring mig dem
slip mig fri
Jeg genkendte den fjerne hvisken. Det var den, jeg hørte da Charmander var ved at falde i hullet. Jeg lukkede straks mine pokemoner ind i deres pokeballs og løb ud af tårnet i en fart. Hvad var nu det? Hvad er de 5 kugler? tænkte jeg inde i mig selv.
|
|
|
Post by Shadow on May 3, 2007 15:23:15 GMT 1
"Kom så venner der er ikke mere at være bange for her end i ilex forest" sagde Shadow da han trådte ind i den ødelagte by endu en gang. Han vidste det ikke var sandt men han ville ikke have venner skulle være bange. Hans pentagram var igen begyndt at lyse og det blev stærkere jo tættere han kom på tårnet. Han så på sin hånd. Den lyste kraftigere og kraftigere. "Aron" hviskede Aron til ham og han så rundt. Han var omringet af spøgelses pokemoner. Men det var ikke Ghastlys og Duskulls men rigtige pokemoners genfærd. De stirrede på ham med sørgmodige øjne og han fik skyldføelse for disse stakkels sjæle der ikke kunne gå til den næste verden. Han gik videre og flere og flere spøgelser kom til. Da de nærmede sig tårnet forsvandt de. Hvorfor vidste han ikke. Han mærkede end svag summen i sin krop og en føelse af tiltrækning gjorde at han gik videre. Han gik op af træppen og kom til det præcis samme værelse som da han fik sit pentagram. En sten stod i midten. Pludselig forsvandt lyset. Alt var mørkt. Shadow følte en stor sørg men han vidste ikke hvorfor. Fem kugler fløj omkring ham. De havde hver sin farve: Grøn, rød, blå og gennemsigtig og endu en farve han ikke gendte til. Kuglerne begyndte at lyse og dannede sig til flakkende skikkelser der løb væk fra ham. Lyset kom igen. Han var i et dunkelt rum. De lignede et gammel tempel men var ælgammelt. Vand dryppede fra oven. Pludselig stod han foran byen igen. "Hvad sker der her?" sgade han for sig selv. Han kiggede efter sine pokemoner men de var væk.
|
|
|
Post by massebasse on May 7, 2007 11:56:24 GMT 1
Jeg går ind i Dair Town og får lige pludselig kuldegysninger som der var nogen der stirrede på mig. Jeg går videre og ser et gammelt slot. Jeg går ind i slottet. Igen får jeg en følelse af at nogen stirrer på mig og pludselig er der en der skriger. Jeg får kuldegysninger og gispe. Nu kommer der en undelig vind som føltes som om den gik lige igennem mig og nu var jeg låst fast til gulvet. Jeg skreg og pludselig kommer der en Gastly og en Haunter og en Gengar. Jeg synes det er lidt underligt med en Gengar her . Så kommer Gastlyen hen jeg trækker en hvilken somhelst pokeball jeg har og ud kommer Snorunt. Jeg råber Snorunt angrib og den angriber med et is angreb. Jeg kan ikke huske hvad angrebet heddder fordi jeg var helt i panik. Men så falder Gastly om. Nu kommer Gengar hen imod mig så jeg sender Torchic ud Torchic angrib med ember Gastly teleporterer sig ud af lokalet og sikkert tilbage hvor den kom fra. Nu var det Haunter Jeg fåt Torchic til at bruge ember så jeg kan fange Haunter. Jeg kaster en Great ball og fanger den. Jeg jubler og går ud af dair Town lettet over at der ikke skete noget.
|
|
|
Post by Shadow on Jun 7, 2007 19:22:39 GMT 1
Shadow vandrede rundt og ledte efter sine pokemoner men han kunne ikke finde dem. Pludselig lagde han mærke til at spøgelses pokemonerne var væk. Han kiggede sig omkring og så en spøgelses eevee sidde på en sten. Den hoppede ned og viftede med halen til at han skulle følge efter. Han gik stille efter den. Den gik om bag et træ og da Shadow kom derom så han Teddiursa og Larvitar ligge der. Han så op på Eeveen og den smilte da den ligeså stille forsvandt i skyggerne. Shadow og sine pokeballs frem og kaldte dem tilbage. Han gik ud af den stille by og så sig ikke tilbage.
|
|
|
Post by pokechristian on Jun 13, 2007 19:20:25 GMT 1
Så er jeg tilbage med de 5 kugler i mine arme, eller i tasken! Da jeg trådte ind i byen, kom de andre trænere som Samantha, Shadow, massebasse osv. der også vil se hemmeligheden sammen med mig! Vi går alle sammen op til tårnet, hvor kuglernes pladser er, måske!
Fortsættes...
|
|
|
Post by Shadow on Jun 13, 2007 20:11:14 GMT 1
Efter at have fundet sine andre pokemoner usakdte og fået en besked fra Christian var Shadow taget med tilbage til Dair town stedet gav ham stadig kuldegysninger men han ville vide mere om pentagrammets hemmelighed. Da de trådte ind gennem døren til det øverste værelse kunne de se den mærkelige sten igen. De nærmede sig stenen og holdte hver en kugle. Pludselig...
|
|