|
Post by Suicune on Mar 3, 2007 0:47:17 GMT 1
(Skoven har ændret navn fra Mystery Forest til Petalburg Woods) Her er skoven hvor alt det mystiske og gådefulde finder sted. Udforsk skoven med dine pokemoner i hælene. Pokémoner, du kan møde:Ralts Lv. 8 Common -Tackle -Confusion Shroomish Lv. 8 Common -Leech Seed -Tackle -Bullet Seed Roselia Lv. 10 Uncommon -Absorb -Leech Seed -Sweet Scent Oddish Lv. 6 Common -Absorb -Sweet Scent Jigglypuff Lv. 6 Common -Sing -Defense Curl -Tackle Natu Lv. 6 Common -Gust -Confusion Xatu Lv. 15 Uncommon -Gust -Future Sight -Confusion Gloom Lv.10 Uncommon -Stun Spore -Poisonpowder -Tackle -Lick Breloom Lv. 15 Rare -Leech Seed -Bullet Seed -Absorb -Headbutt Wigglytuff Lv. 15 Rare -Sing -Tackle -Defense Curl -Rollout Ting, du kan finde:Berry Juice Healer din pokemon 30 HP, og den får et bedre humør. Du skal have skrevet herinde 2 gange, for at finde den. - Sitrus Berry Korerer din pokemon mod søvn og healer den 20 HP. Du skal have skrevet herinde 3 gange, for at finde den.
|
|
|
Post by Fox McCloud on Mar 16, 2007 19:35:45 GMT 1
Så, for et par dage siden fik jeg min første Pokémon, Totodile. Da jeg aldrig har haft en Pkmn før, ved jeg ikke helt hvad den tænker. - "Måske mangler den en at snakke "Pokémonsk" ( ) med? Så derfor er jeg gået herind i denne skov, da den lå nermest (Må skaffe mig en cykel..). Da jeg vil være en "telepati træner", var jeg sikker på jeg vil gå efter en Ralts, men... En Natu vil vel være mere nyttig eller noget, hvis jeg nu skulle fare vild.. Hvilket forhåbentlig aldrig sker - Totodile kom ud! sagde jeg, og Totodile kom klodset ud af Ballén. Jeg forklarede ham at vi skulle lede i et stykke tid efter en ven til ham, hvilket han blev glad for . Efter et stykke tid med mislykkede søgning, hørte jeg nået oppe i trætopperne. Det var en Natu!? Jeg tænkte ikke så meget over det, men greb straks en Pokéball og kastede den imod den.. Efter et par sekunder der føles som en evighed, var den fanget! Yeah ! Så kiggede jeg på Totodile der efter hvad den så ud, følgte sig lidt ignoreret. Det kunne jeg godt forstå og lukkede Natu ud for at få den på andre tanker. Totodile var lidt overasket over hvordan en fugl kunne være så glad for at lege med ham, hvilket kun var en glimrende ting . Vi fik lidt at spise, og gik vores vej igen......
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 17, 2007 15:28:11 GMT 1
mig og totodile prøvede at kæmpe mod vilde pokemoner. vi fandt en oddish jeg tænkte ikke før jeg handlede og kastede en pokebåll cindaquil kom ud jeg sagde brug screch det blev en fuld træfer med den var ikke slået ud lagsomt rejste oddishen sig opog brugte life drain cidaquils liv blev suet ud af den men den havde en stærk vilje styrke og brugte ember og odishen lå besvimet på jordenmig og totodile legede lidt i skoven senere lukede jeg sudorudo ud så den og cindaquil ku lege lidt de havde det skægt ku jeg se om aftenen gik vi alle hjem
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 17, 2007 21:01:04 GMT 1
mig sudorudo og cindaquil gik ud i skoven for at tage på skov tur men istedet for løb vi væk fra en sværm af breloms de jagtede os i to timmer jeg tænkte det her giver meget mution til sidst rystede vi dem af os og vi spiste en bid mad og gik hjem sjov dag
|
|
|
Post by Fox McCloud on Mar 18, 2007 0:04:56 GMT 1
Jeg havde været hos Joy og fik at vide at Natu vil have godt af at træne sine vinger. Da Mystery Forest er skoven Natu blev opvokset og fanget, tænkte jeg det vil være det bedste sted at begynde Mens jeg ledte efter et sted med meget plads uden træer så Natu kan flyve langt, tænkte jeg over hvordan træningen skulle foregå? - "Jeg kunne selvfølgelig udfordre en træner.. Nej.. Ikke med den smule træning Natu har fået... Og Totodile i det hele taget. Der må være en måde hvor de begge kan træne samtidigt ved sammenarbejde, så de lærer at arbejde sammen og måske træne til dobbelt dyst" Jeg var så fordybet i mine tanker at jeg ikke så helt præcis hvor jeg gik hen :S Pludselig var jeg ved en lille dam i skoven.. Og så slog det mig! . For at starte let ud så Natu kan få trænet sit flyve problem og Totodile sine svømmeevner. - "Natu! Totodile! Kom ud!" sagde jeg, og Natu kom elegant ud, mens Totodile stadig skal vende sig til at komme ud ligepludselig . - "Natu, du skal vokse som alle de andre vokser. Ikke mindst dine vinger. Og Totodile, du skal kunne svømme så elegant som en Lapras. Så Natu *Gav den en form for gyldne sten* skal flyve over dammen og kaste stenen ned i vandet. Totodile skal dykke ned, finde den og komme herop til mig med den. Men hvis Totodile skal have hjælp bliver du nød til at hjælpe ham med at navigere ham der du smed stenen. Har i forstået?" De nikkede ivrigt og kom hurtigt i gang (De synes nok det var sjovt ) ) Timerne gik og stenen har været smidt ned i vandet ca. de 50 gange. Natu var udmattet og Totodile var ligesådan. Jeg vil ikke præsse dem til døde, så jeg stoppede dem. Jeg gav dem meget ros og lidt at spise. Håber de blev glad for mig lige så meget som jeg er for dem Vi sad lidt og kiggede inden vi begyndte at gå hjemad. Natu sad på mit hoved, og Totodile gik lige ved siden af. Natu fik trænet sine vinger, og Totodile fik træning i svømning. Det kunne ikke blive bedre. Det var en herlig slutning på en herlig dag
|
|
|
Post by okinokken on Mar 18, 2007 10:24:36 GMT 1
Jeg går en tur gennem mystery forest, helt alene for det er dejligt. Pludselig hørte jeg en lyd: "Looooooom" og før jeg vidste af det var jeg blevet overfaldet af en vild breloom. Det eneste jeg tænkte var at skynde mig væk . Da det gik op for mig at jeg kunne have fanget den blev jeg skuffet , så jeg prøvede at finde den igen. Lidt senere mødte jeg faktisk en pokemon: En Shroomish og den lignede meget den Breloom der havde angrebet mig, så jeg tænkte at det måtte være dens mor og det var derfor Breloom,en var så rasende. Dens unge var blevet væk. Så jeg besluttede mig for at hjælpe den med at finde dens mor. Pludselig dukkede der to onde Oddish frem - hidset op af Breloom,en. Shroomish lænede sig op af mig som om den sagde: "Kæmp med mig", og det gjorde jeg. Jeg råbte: "Shroomish Tackling" og den lavede den kraftigste Tackling jeg nogensinde havde set på den ene Oddish som besvimede, men den anden udnyttede tiden og brugte: "Blomster blads dans". Shroomish nåede ikke at undvige og blev ramt. Den besvimede. Men pludselig var den anden Oddish også besvimet og hvor den havde stået stod Breloom,en som havde ramt den med hovedstød. Den så ud som om den sagde: "fang os" og det gjorde jeg. Jeg tog min Ultra Ball frem og kastede den mod Breloom som 15 sekunder efter var fanget. Så tog jeg min Great Ball Frem og fangede også Shroomish som jeg skyndte mig at tage til Pokemon Centeret
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 19, 2007 19:02:21 GMT 1
jeg skamte mig over at have været en dålig ejer så jeg tog på skovtur med cindaquil sodoowodo pg swablu vi spiste og drak. senere kom der andre pokemoner der kom og spiste mad indtil der ikke var noget tilbage.om aftenen kigede vi alle på stjernerne de var meget klare i nat og jeg ku have svoret mig selv at jeg så et stjerne skud. jeg ønskede at mine pokemoner var raske
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 21, 2007 20:38:38 GMT 1
jeg kom her ind for at lede efter noget eller træne ligeude var en gloomden var sur. den bevogtede et sitrus berry og berry juice. jeg sendte cindaquil ud gloom brugte tackle den ramte plet cindaquil blev hårdt ramt. cindaquil brugte schrech den ramte odså plet. gloom brugte posion spore cindaquil blev forgiftet cindaquil ville gøre kampen hurtigt færdigt den brugt alle sine kræfter på at lave ember gllom besvimede jeg sendte cindaquil tilbage i sin pokebål. jeg tog sitrus bæret og berry juice og løb til pokemon centeret
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 24, 2007 22:04:03 GMT 1
Jeg fik min første pokémon som var en Charmander! Jeg har ikke fået købt nogle pokéballs endnu, så jeg kan kun træne min første pokémon! Jeg tog til Petalburg Woods for at starte min træning! Mens jeg gik, tænkte jeg på mig selv vinde en masse kampe, fange en masse pokémoner, at jeg helt glemte at se mig for! Jeg snublede over en træ-rod, og lige hvor jeg rejste mig op, så jeg en Oddish foran mig! Jeg sendte Charmander ud, men Oddish begyndte med at løbe, da den synes, at jeg ville gøre noget ved den! " Du kommer ikke til at slippe fra mig! Charmander, brug Ember!" og så fik Oddish noget skade, men alligevel slap den fra mig! "Pokkers også! Jeg var lige ved at slå den ud!" tænkte jeg,men så opdagede Charmander en Natu! Den brugte selv Scratch, uden at jeg havde givet den lov! Natu fik noget skade og så fik jeg Charmander til at bruge Scratch et par gange, til den besvimmede! Så fik min Charmander sin først dyst mod en vild pokémon. Jeg sendte Charmander tilbage til sin pokéball og gik hjemad!
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 24, 2007 23:47:35 GMT 1
Nu, hvor jeg fik købt mig 3 pokéballs, kan jeg fange nogle pokémoner! Jeg starter med at finde den Oddish, som slap væk. Den er ikke til at finde. Men hvad jeg ikke ved, følger en Ralts efter mig! Jeg går videre i Petalburg Woods og så finder jeg en Jigglypuff! Jeg sender Charmander ud og bruger Tail Whip, så den mister noget Forsvar, men så kommer Jigglypuff til undsætning med sin Pound! Charmander fik lidt skade, men den er ellers klar til at kæmpe! "Charmander, brug Ember!" og rammer Jigglypuff alt for hårdt, så den begynder at bruge Sing! Jigglypuff fik mig og Charmander til at falde i søvn, men nogle minutter senere vågnede vi, og så opdagede vi, at Jigglypuff var stukket af! Charmander kan mærke, at en pokémon følger efter os, så den råber hele tiden "Char char chaaarrr!" Jeg ved ikke, hvad den prøver på at sige, men så fik jeg øje på en Ralts! Charmander fik den skadet med Ember, til jeg kastede min pokéball efter den! Min første fangst blev en Ralts, for den kan udvikle sig til en smuk Kirlia! Jeg lukkede den ud, så den ku' lege med Charmander! Charmander og Ralts blev gode venner, så vi tog hjem igen!
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 25, 2007 14:10:12 GMT 1
Teresa! Jeg har ventet i flere timer på at min først fangst skulle komme, men Ralts er der stadig ikke!!!
|
|
|
Post by Suicune on Mar 25, 2007 14:15:25 GMT 1
Altså, hvis du mener at den ikke står i Træner profilen, så går der altså lige lidt tid inden jeg når at få sat alle fangede pokemoner derind. Jeg sidder jo ikke ved computeren hele tiden, hehe. Desuden kan du skam godt kæmpe med din Ralts, selvom at den ikke er sat ind i Træner profilen.
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 16, 2007 17:18:02 GMT 1
Jeg går herind for at træne min nye fangst, Spinarak! Jeg så en flok Shroomisher, så jeg lukkede Spinarak ud og fik den til at angribe den flok Shroomish! Spinarak blev ved, til Shroomisherne stak af! Så kom de tilbage med en sur Breloom, så jeg lukkede også Charmander ud! Charmander og Spinarak kæmpede mod Breloom, til den også stak af! "Det var så den træning!" tænkte jeg og tog hjem!
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 16, 2007 20:09:56 GMT 1
Jeg kom stille gående med min Ninetales i helene "Når der var ingen i styrkecenteret så må vi vel tage på skovtur" Jeg tager et tæppe frem fra den kurv jeg havde med og sprædder det, jeg stiller noget pokefoder i forskellige skåle: En til Ninetales, En til Arcanine, En til Torkoal, En til Flareon,En til charizard og En til Rapidash. jeg finder mine pokeballs frem og kalder de andre ud og de begynder straks at gnuffle i sig. Jeg smiler men det falmer da jeg høre noget bag mig og alle mine pokemon løfter deres hoveder for at se hvad der sker, jeg vender mig hurtigt om og for øje på en Wigglytuff men den løber sin vej "åh mand Hinata du må da vide bedre, du er Styrkecenterleder!" Jeg sukker og kigger på mine pokemoner som vist gerne ville kæmpe "Jaja men i må kun bruges til kamp i styrkecenteret, jeg er ked af det venner men sådan er det" jeg smiler usikkert og siger "lad os komme hjem" jeg kalder dem ind i deres pokeballs og går..
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on May 12, 2007 19:12:39 GMT 1
Jeg kom glad gående med Sudowoodo, Houndour og Growlithe, igen har jeg taget tæppe og madpakke med. Jeg folder tæppet ud og sætter madkurven ned og vender hurtigt ryggen til da jeg hører Growlithe, Houndour og Sudowoodo stå og sige noget truede "Suuudooo!!! GROOOW LITH!!! HOUND DOUR!!" siger de og jeg vender mig hurtigt om og ser at der står en Jigglypuf og spiser vores mad. Jeg løber hen og jager den hurtigt væk og kigger ned og vi har heldigvis masser af mad tilbage "godt i skreg sådan op venner" Sagde jeg og smilte og delte så noget poke-foder ud til dem alle tre, jeg smilte da jeg selv var færdig med min sandwich og de kiggede op på mig og jeg fyldte deres skåle med vand og de begyndte at drikke imens jeg rejste mig "jeg går rundt og kigger lidt og i bliver her!" Jeg kom forbi en lille sø med en masse shroomisher omkring sig og jeg gik der hen men så løb de alle sammen og jeg fik øje på en berry juice så jeg samlede den op og gik tilbage til mine pokemoner "se hvad jeg har fundet venner" de kiggede alle op og Jublede og jeg sagde "når skal vi smutte igen?" de nikkede og jeg pakkede sammen og gik..
|
|