|
Post by Suicune on Mar 3, 2007 1:10:44 GMT 1
I Safari Zonen har du mulighed for at fange en række sjældne pokemoner. Adgang koster 300 coins, og så får man 10 safari balls. Her kan du se hvor mange Safari Balls du skal bruge på at fange de forskellige pkmns: Common = 1 Safari Ball Uncommon = 3 Safari Balls Rare = 5 Safari Balls SlakothLv. 6 Common -Tackle -Scratch -Leer Vigoroth Lv. 12 Uncommon -Body Slam -Leer -Slash Aron Lv. 11 Common -Growl -Roar -Rock Throw MachopLv. 10 Common -Low Kick -Tackle -Karate Chop ParasLv. 6 Common Parasect Lv. 17 Rare -Spore -Stun Spore -Scratch -Slash Arbok - lv. 15 Uncommon -Crunch -Poison Sting -Wrap -Glare Growlithe Lv. 5 Common -Roar -Ember -Scratch Teddiursa Lv. 10 Uncommon -Tail Whip -Pound -Mega Punch Houndour Lv. 7 Common -Ember -Roar Sudowoodo Lv. 15 Rare -Rock Throw -Mimic -Block -Rollout Larvitar Lv. 10 Uncommon -Scratch -Bite -Sandstorm
|
|
|
Post by Suicune on Mar 7, 2007 19:09:23 GMT 1
*betaler for at komme ind i Safari Zonen*
Jeg kigger mig rundt på stedet og tager 2 af mine Safari balls frem. Finder en Larvitar og en Aron, og fanger dem begge!
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 17, 2007 15:00:47 GMT 1
betaler for at komme ind
da jeg kom ind så jeg en sudorudo jeg kastede 5 safaribåls og fangede den. Jeg gik ud af zafari zonen og var tilfreds med min fangst
|
|
zach
Nyt Medlem
|
Post by zach on Mar 21, 2007 21:07:57 GMT 1
jeg var kommet til safari zonen og betalte for at komme ind og begyndte at gå rundt. Da jeg så noget pusle i busken og frem for busken kom der en Growlithe og kastede en safariball efter den og fangede den. Jeg smilte og så en Teddiursa som så skævt på mig og kastede en safraiball på den men den slap d og begyndte at løbe, men jeg løb efter den og kastede 2 balls til og fangede den lige og jeg tænkte det var nok og gik ud af zonen.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 18:01:35 GMT 1
SHadow betalte og kom ind med sine safari balls. Han så sit første bytte: En Larvitar. Han gik bag om ryggen på den og kastede sin pokeball. Han så videre og fandt en Aron. Den havde set ham og prøvede at løbe væk. Han kastede hurtigt en pokeball mere. Han vendte tilbage men så en kampklar teddiursa. Den sprang på ham men han kastede en pokeball og stoppede den. Men til hans forskrækkelse kom sen ud og slog ham i mave. Han fik en mave pumper men kastede en pokeball mere. Den sprang ud og angreb igen men han undgik. Han kastede ne pokeball mere og fangede den. Han løb de sidste stykke for at undgå flere kampklare pokemoner.
|
|
|
Post by pokechristian on Mar 25, 2007 15:26:12 GMT 1
"Betaler for at komme ind"
Jeg fik 10 Safari Balls og er nu på jagt efter pokémoner! Jeg gemmer mig bage en busk og så ser jeg en Larvitar gå omkring! Jeg kom frem fra busken og kastede en safariball og fangede den! Så fik jeg øje på en Arbok og kastede en safariball efter den, men den slog safariballen og gik under jorden! Så besluttede jeg mig at gå ud af zonen med min nyfangede Larvitar!
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 28, 2007 12:56:49 GMT 1
Hinata kommer glad gående og betaler og går så ind og får mine 10 safari balls, Hun ser sig lidt om efter nogen pokemoner og for øje på en sudowoodo men den løber igen. Hina løber efter den men den er væk men så for hun øje på en Houndour og kaster en ball efter den og hun står og hepper på at hun fanger den og det gør Hina! Hun jubler og tager ballen op og putter den ned i sin taske hun har med og så går hun videre, hun skal have brugt sine balls. Hina for øje på en growlithe og skynder sig at løbe efter den da den løber og hun kaster en pokeball efter den og fanger også den, hun samler pokeballen op og putter den ned i sin taske. Hina for øje på den samme sudowoodo igen og løber nu efter den helt ned til en sø på området men heldigvis har hun gummistøvler på så hun jokker hurtigt igennem vandet og løber efter Sudowoodo og kommer hen til den og trænger den op i en krog og kaster først en ball og så de sidste 4 og hun fanger den. Hina går tilfreds ud af safari zonen og videre for nu ville hun på opdagelse med sine nye venner.
|
|
|
Post by massebasse on May 2, 2007 20:47:10 GMT 1
Går in i safari zonen og betaler.
Lige med et kommer en Larvitar til at hoppe ind i mig og jeg bliver virkelig forskrækket. Faktisk havde Jeg gået ind i safari zonen for at fange en larvitar så jeg kaster en safari ball og fanger den lige inden den slipper fri fra ballen. så går jeg ud og er tilfreds med min fangst
|
|
|
Post by massebasse on May 3, 2007 19:32:29 GMT 1
Betaler ogfor mine balls
Jeg går ind i safari zonen for at finde en Parasect. Hurtigt finder jeg en sudowoodo men gider ikke fange den så støder jeg på en Parasect og tænker yes så er min chance der. Jeg tager en safari ball frem ogk aster men så slipper den fri og jeg prøver igen da jeg kaster den femte gang fanger jeg den jeg jubler og går tilfreds ud af safari zonen
|
|