|
Post by Suicune on May 4, 2007 21:27:36 GMT 1
Her kan du gå rundt i den store Meteor-grotte. Pokémoner, du kan møde:BaltoyLv. 12 Common -Sandstorm -Rapid Spin -Confusion TrapinchLv. 13 Common -Bite -Sandstorm -Leer BagonLv. 13 Common -Tackle -Growl -Headbutt SnoruntLv. 15 Common -Powder Snow -Hail -Tackle BeldumLv. 15 Uncommon -Take Down -Metal Claw -Scary Face Ting, du kan finde:Great BallKan fange alle Pokémoner, hvor der står Common og Uncommon udfra deres navn. Du kan finde den hver 2. gang du skriver i emnet.
|
|
|
Post by Suicune on May 4, 2007 21:46:21 GMT 1
Efter at have fundet Aron beslutter jeg mig for at træne i den her grotte. Jeg kalder Charmander og Aron ud. "Kom ud begge to," siger jeg og ud af pokeballsne kommer de frem. "Så er det tid til at træne," sagde jeg bestemt. "Vi skal igang med at vinde nogle emblemer!" Det var Charmander og Aron med på. Så de angreb hver eneste Pokémon de så, for at træne og styrke deres angreb. Vi mødte en Baltoy, som Aron med nød og næppe slog ud med Metal Claw. Vi mødte også en Beldum, som Charmander nemt slog med hans ild-angreb.
Men så mødte vi en Bagon. Det var en rigtig vild en. Den angreb så hurtigt at man næsten ikke kunne se den, og Aron nåede ikke at undvige den. "Åh nej!" Aron besvimede og jeg lukkede den tilbage i min Poké Ball. Charmander fortsatte med sit gløde-angreb. "Bare bliv ved, Charmander!" Den aggresive Bagon skulle til at Headbutt'e den, men jeg nåede at kaste min Poké Ball, og så var den fanget!
Jeg gik glad hen til Pokémon Centret med min fangst, men håbede også på at Aron kunne klare sig indtil den bliver healet.
|
|
|
Post by massebasse on May 5, 2007 13:08:47 GMT 1
Havde tænkt mig at træne mine pokemoner fordi at jeg ville se om jeg kunne klare en gym leader. Jeg går ind i grotten og finder en snorunt jeg tjekker min pokedex og finder ud af at den udvikler sig til en glalie som jeg kunne tænke mig så jeg sætter Torchic ud og råber Torchic brug ember! Torchic slår snorunten ud og jeg kaster en pokeball og fanger den og jubler nu vil jeg træne den til en Glalie
|
|
|
Post by pokechristian on May 5, 2007 15:28:36 GMT 1
Jeg tager herind for at træne mine pokémoner! Jeg sender Charmander ud, når den er et godt stykke på vej til at udvikle sig! Lige pludselig kommer en Snorunt og der fik jeg Charmander til at bruge Ember, så den er besvimet! Så kommer en flok Baltoys hen mod mig, så jeg lukker Charmander ind igen, for jord vinder over ild! Jeg sender Larvitar ud og får den til at bruge Bite mod dem alle, men der var for mange, så jeg sender Ralts ud for at hjælpe! Ralts bruger Confusion på dem alle, og så flygter Baltoy-flokken! "Det var den træning i dag!" siger jeg og lukker mine pokémoner ind og tager hjem!
|
|
|
Post by Shadow on May 5, 2007 20:10:04 GMT 1
Shadow havde hørt rygter om Bagons og tænkte at det var et godt plus til hans team. Han kaldteTeddiursa ud og sagde: "Vi er her kun for at finde en bagon okay? jeg har kun en pokeball" Teddiursa nikkede. De fandt dog hurtigt en Bagon og de gik til angreb. "Teddiursa tackling!" Teddiursa kom med et kraftigt tackling men Bagon kunne holde til mere. Den angreb med et Headbutt og det gik rent ind. Efter lang tid lagde Bagon sig klar til et sidste angreb. "Teddiursa vis mig din virkelige styrke!" råbte Shadow "MEGA PUNCH!!!" "TEEDIII!!!" skreg Teddiursa "BBBAAAAGGOOOO!!!" skreg Bagon og de mødte hinanden i en eksplosion der rystede gulvet og sendte flere drypsten ned. "Jeg tror på dig Teddi!" råbte Shadow. Da støvet lagde sig stød sejrherren: Teddi. Hurtigt kastede Shadow en pokeball på bagon. Han gik hen til Teddiursa og gav ham et kram. "Jeg vidste du kunne" hviskede Shadow. "Kom lad os gå til et pokecenter".
|
|
|
Post by massebasse on May 6, 2007 9:52:30 GMT 1
Jeg havde besluttet at jeg ville finde en Bagon idag så jeg sender mine pokemoner ud Parasect, Larvitar og Torchic. Jeg vil have Larvitar til at bruge sandstorm så den måske kan få en bagon til at dukke op. Men det eneste der sker er at en sten bliver løftet op og under den ligger en Great Ball. Jeg tager den og undersøger om den er rigtig. Det er den. Jeg er glad men lidt skuffet over jeg ikke fik fanget en Bagon.
|
|
|
Post by pokechristian on May 11, 2007 21:37:36 GMT 1
Da det her er mit andet besøg, vil jeg nu finde en Great Ball, så jeg kan fange flere pokémoner! Jeg ledte og ledte, til en Snorunt angreb mig! Jeg sender Charmander ud og brugte Ember mod den! Jeg ledte igen, til en Beldum kom styrtende mod Charmander! Charmander brugte Ember mod den og så forsvandt Beldum! Efter den kamp, trillede en Great Ball frem og jeg tog den op! Jeg sender Charmander tilbage og går ud igen!
|
|
|
Post by 02magnus on Aug 5, 2007 15:27:15 GMT 1
jeg gik rundt i grotten sammen med geoduge, og så en beldum!!! jeg kastede en greatball og fangede den!!!
|
|
|
Post by Pachirisu on Aug 15, 2007 17:02:16 GMT 1
Går ind i grotten (Pludsligt) en Baltoy dukker opden bruger sanstorm på mig "afsted cyndaquil" cyndaquil bruger scrach på den, så baltoy falder om, hurtigt tager jeg mit ene pokeball op og kaster den på den "ching...ching" sagde og "Ching" den var fanget . Yay Jeg har fanget en baltoy
|
|