|
Post by Suicune on Jun 10, 2007 21:51:32 GMT 1
Hej allesammen! Jeg har sammen med en anden Pokémon-fan jeg kender, snakket om at holde et Pokémon arrangement for alle fans i Danmark. Her vil der blive mulighed for at være med i turneringer (både Gameboy og TCG), og vi har også snakket om en tegne- og måske en Cosplaykonkurrence. Vi ved ikke hvor det skal være, endnu, men vi har snakket om Fyn (Otterup), hvor DM blev holdt, eller Dragons Lair i Århus, hvor der er Pokémon liga. Om I kan eller ej, og hvor I bor, spiller ingen rolle endnu. Når vi har fundet nok tilmeldte, finder vi nemlig ud af at holde det et sted, der er bedst for de fleste. I kan læse mere på Pokeevents.webbyen.dk Hvad synes I, og har I evt. nogle forslag? Vil I gerne komme? Liste over dem som gerne vil med til en pokemonaften:Fra Suicune Forums: Suicune Pokemonmesteren Mewthree mickel Nicku Dry Bone DiamondXZ Fra diverse Pokémon-ligaer: Jacob (Silkeborg liga) Daniel (Silkeborg liga) Mia P (ligaleder i Århus) Fra Pokemon.dk/forum: NEO2 Tomber aka Kombat_koopa pika7 pense007 Syg Lucario Mew ruffy Sneasel Deoxys TerrificFalcon Sprite Maker esben1000 Fra diverse Nintendo sider: Zagrep Togetic Vandsted Fra Poke-teamet: NizeGuy
|
|
|
Post by pokechristian on Jun 11, 2007 14:01:07 GMT 1
Kan man dyste med hinanden i Game Boy?
|
|
|
Post by Suicune on Jun 12, 2007 19:13:06 GMT 1
Ja, det er til gameboy-turneringen at man gør det. Men man kan selvfølgelig også dyste for sjov mod hinanden, sådan som man nu vil, såfremt at man har linkkabel og det man nu skal bruge.
|
|
|
Post by Legendary Mew on Jun 12, 2007 19:26:24 GMT 1
Jep og det er mig Suicune, planlægger arrangementet med x3 Vi er indtil 30 tilmeldte og det er da også mange, men for at der kan blive arrangeret fællesbusser skal vi være omkring 30-50, for at prisen ikke bliver alt for dyr. Hvis vi bliver nok tilmeldte og dermed kan få arrangeret fællesbusser, kan vi komme til Fyn og eventet kan så afholdes på Otterup skole i Otterup. Vi regner med at der bliver overnatning, hvis det bliver på Fyn.
|
|