|
Post by Suicune on Mar 6, 2007 21:29:49 GMT 1
Velkommen til den dunkle grotte!
Hvis du ikke er en Dark pokemon, der kan se i mørke, så pas på, for mange farlige og dødbringende pokemoner kan ligge på lur. Grotten er en stor drybstenshule, så der kan falde flere kilo tunge sten ned. Der er også vandfald inde i grotten, så nogle vand-pokemoner kan du nok ikke undgå at møde.
|
|
goku
Nyt Medlem
|
Post by goku on Apr 2, 2007 10:23:18 GMT 1
jeg går derind
Du må meget gerne uddybe det lidt mere.. Hvad sker der når du går derind? - Suicune
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 17, 2007 6:54:53 GMT 1
Jeg går ind i grotten, ser lidt rundt og hører en masse larm over mig "ARGH en sten" Råber jeg og hopper elegant oven på stenen da den falder ned og jeg lister forsigtigt videre, jeg kigger lidt rundt og for øje på et vandfald "åh vand" Jeg lister hen og skal til at hoppe i da en mega stor gyrados hæver sig op af vandet "hejsa?" Gyradosen sender en bobbelstråle efter mig og jeg må kæmpe lidt for at undgå den men efter det andgriber jeg den med tackle og Gyradosen undviger og forsvinder ned i vandet. Jeg kigger rundt og går videre, Jeg kigger lidt rundt og for øje på en umbreon men han kigger bare på mig og forsvinder i mørket. Jeg kigger mig om og ned fra loftet falder....
hvad falder der? få det at vide i...næste afsnit XD
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 18, 2007 17:52:05 GMT 1
Og ned fra loftet faldt en spinarak, jeg hoppede næsten en halv meter tilbage "ad" jeg to tilløb og sprang over spinarakken og løb dybere ind i grotten men løb hurtigt den anden vej "jeg går aldrig der ind igen" Sagde jeg og løb væk fra grotten
|
|
|
Post by Shadow on Apr 24, 2007 20:09:32 GMT 1
Rhy fandt hurtigt ud af han ikke længere var ved vulkan bjergene mere. Han kunne intet se på grund af mørket og famlede sig vej i blinde. Han stødte ind i Sneasel. Den angreb ham hurtigt men dens skarbe klø havde ingen effekt på Rhys hårde skal. Sneaslen opdagede dette og løb. "Hey stop vis ig i det mindste vejen ud!" råbte Rhy men den hurtige sneasel var allerede væk. >nej hvor er det her bare nederen< tænkte Rhy og gik videre. Han fandt dog hurtigt udgangen og fandt tilbage til ild bjergene hvor en overraskelse mødte ham.
|
|
|
Post by pokechristian on Jul 19, 2007 19:08:01 GMT 1
Charmeleonen Christian var færdig med Groudon missionen og tager herind for at udfordre en mørk grotte for at udforske. Jeg brugte min hale for at lyse mig vej! På vejen fik jeg øje på nogle Gible, Zubat og Aron. Da jeg fandt vandfaldet, sprang en Gyarados frem og ned igen! Jeg hilste på Gyaradosen, men så fik jeg øje på en Sneasel komme! Det viste sig at være Snealy og vi hilste på hinanden! Så kan jeg se på hende, at hun er lidt lun på mig, så jeg fik lyst til at invitere hende ud for at se på måneskinnet i Berry Forest!
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 19, 2007 19:44:31 GMT 1
Inuki havde været i hulen længe og havde holdt sig skjult. Først da de alle var gået kom han frem fra sit skjul. Egentlig var han bare kommet ind for at se om han kunne finde noget spiseligt, men heldet var vist ikke med ham. "Pokkers...! Ser ud til at jeg må prøve et andet sted inden jeg fuldkommen udhungre..." fnyste han lidt irriteret af sult, og forlod hulen.
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 27, 2007 11:27:23 GMT 1
Pludslig kommer lille Penny der ind. Hun havde aldrig været der før, det var uhyggeligt der inde, helt mørkt. Hun var faldet ned fra et eller andet. Et træ eller noget, hun vidste det ikke. Pludslig kom der en Swellow stormene ind i grotten, og sagde med en stønnende stemme: "Pas på når i går ud af grotten det hagler rigtig meget derude!" "Er du blevet ramt?" Spurte lille Penny og hoppede stille over til den. "Nej heldigvis ikke" Svarede den. Lige pludslig fløj der en stemme lige igennem Penny lille hovede. "Vandet! Gå der hend!" Lille Penny gik der hen. "Plask" sagde det, for Penny var blevet trukket ned under vandet. Hør hvad der sker næste gang. (Jeg skriver) Ps. Er Under vandet
|
|
|
Post by xrunxnowx on Aug 17, 2007 20:17:56 GMT 1
grace gik igenem grotten i form af en spinarak og kom til et vandfald og hopede i for dernæst at forvandle ssig til en magikarp og svømte langt ned mod bunden og møtte en relicanth "ved du hvilke pokemoner der kan komme op af så stort et vandfald der" spurgte grace relicanthen slog øjnene op og sagde "ved du ikke det? kun en garydos kan komme derop" relicanthen slog øjnene i og grace forvandlede sig til en garydos og sprang op af vandfaldet med lethed og kom til en lysning med et tre som stod under et hul i grotten grace sprang op af vandet og forvandlede sig til en kabutops og hukede tre over i et huk og begyndte at hukke brænde da han var færdig med det forvandlede han sig til en machop og lavede et bål og forvandlede sig til en charmander og tændte det og forvandlede sig så til en pikachu og brugte en tordenkilde på vandet og hopede ud idet og forvandlede sig til en lapras og tog 2 magikarper som var DØDE af torden kilden smed dem ind på land og hoppede efter dem og forvandlede sig til en machop og gik hen og brækkede to pinde af og stak dem i magikarperne og tog 4 sten og lage pinden med den ene af magikarperne og stalte den mellem stengene så den stod over bålet det samme med den anden og da de var godt gennemstegte tog handem og spiste så forvandlede han sig tin en spearow og fløg ud af huled.
|
|