|
Post by Fox McCloud on Mar 20, 2007 16:08:21 GMT 1
Hvilket "Mini-game" er jeres yndlings? Min favorite har altid været "Run, Rattata, Run" (Ingen har slået mig i det ). Og "Dig! Dig! Dig!" er jeg næsten ubesejret Navnern på de forskellige mini-games Magikarp's Splash,- Det med Magikarp skal hoppe op i den der tingestClefairy Says,- Den hvor Clefairy skal lære en nogle bevægelser >_<Run, Rattata, Run,- Det lille Rattata løb på "Drejerundthjulet" >_>Snore War,- Drowzee'erne skal bruge hypnose når kugle rammer midten (Det larmer!) Thundeering Dynamo,- Pikachu eller/og Voltorb skal afgive energi til en maskine eller noget >_>Sushi-Go-Round,- Lickitung og Co. skal spise mad på det roterende borEkans' Hoop Hurl,- Ekans skal lande rundt om alle DiglettsRock Harden,- Man skal bruge Harden før klippeblokken rammer en >_<Dig! Dig! Dig!,- Sandshrews skal grave om kap og nå ned til grundvandet
|
|
|
Post by Suicune on Mar 20, 2007 16:11:42 GMT 1
Uha, de spil er bare så sjove XD
Hm.. Ja, jeg har egentlig mange favoritter. Men kan specielt godt lide det med Kakuna/Metapod ;D Ellers er "Run, Rattata, Run" også ret sjovt ^^ Der er bare 2 spil, jeg aldrig kan finde ud af; det med Pikachu og det hvor Lickitung skal spise mad. >_<
|
|
|
Post by Fox McCloud on Mar 20, 2007 16:45:47 GMT 1
Hehe, ja "Rock Harden" er også sjovt, men taber hele tiden mod mine venner i det >_< Det med Pikachu (Thundering Dynamo) er jeg god til Jeg lader min hånd/finger ryste så jeg trykker manger ganger i sekundet Vinder altid, men det er ikke mit yndlings.. Det med Lickitung (Sushi-Go-Round) har jeg... ikke et godt forhold til >_> Ps: Grunden til jeg kan navnene på spillene er fordi jeg har den tændt
|
|
|
Post by Suicune on Mar 20, 2007 16:48:25 GMT 1
Ah, okay Undrede mig også lidt over at du kunne navnene så godt Har aldrig rigtig kunnet finde en god måde at trykke på knappen på, i Thundering Dynamo. Men jeg vil prøve det som du gjorde
|
|
|
Post by Fox McCloud on Mar 20, 2007 16:53:36 GMT 1
Det lyder godt Jeg vil være stolt hvis andre kan lære teknikken.. Det er nyttigt i mange slags minigame... for ikke at tale om Mario Party serien Kan da lige skrive navnene i mit første inllæg på alle mini-games^^
|
|
|
Post by Suicune on Mar 20, 2007 16:59:45 GMT 1
Whee, det virker faktisk Jeg vandt en gang i "Hard" sværhedsgraden, ud af 4 gange xD De andre gange var jeg et lille bitte stykke fra at vinde. Men det virker helt sikkert! Er bedre end før, i hvert fald
|
|
|
Post by Fox McCloud on Mar 20, 2007 17:03:03 GMT 1
Haha, tillykke fra Skanderborg af - Nu er navnern skrevet på
|
|
|
Post by Suicune on Mar 20, 2007 17:04:10 GMT 1
Yay, godt x3 Og tak
|
|