|
Post by Suicune on Mar 6, 2007 21:22:25 GMT 1
Her starter vi så. Skriv hvilken Pokémon du vil være i RPG'et! Skriv: *Navn: *Pokémon: *Køn: *Personlighed: Særlige kendetegn: Bor: * = Skal udfyldes Jeg begynder da lige Navn: Snealy Pokémon Sneasel Køn: Pige Personlighed: Sej, elsker at klatre og har et særligt kamp-gen. Dvs. at den elsker at kæmpe, og har virkelig sans for det. Hun er flink og fornuftig, nogen gange lidt vild. Bor: Snealy slår sig ned hvor det passer hende bedst.
|
|
|
Post by Shadow on Mar 23, 2007 17:33:19 GMT 1
Navn: Rhy Pokémon: Rhyhorn Køn: Mand Personlighed: Normalt alvorlig og lidt stille men er en god kæmper. Særlige kendetegn: Et ar over højre øje Bor: Helst i grotter
|
|
marat
Pokémon Træner
|
Post by marat on Mar 24, 2007 8:58:10 GMT 1
navn-Ruffy pokemon-typhlosion køn mand personlighed- elsker at være i varme steder og trope jungler hader dark og ghost pokemoner særligekendetegn- et år på maven der forestiler en slagne
|
|
goku
Nyt Medlem
|
Post by goku on Apr 2, 2007 10:21:32 GMT 1
Navn: Goku pokemon: Gengar køn: dreng personlighed: udforske grotter og andre ting og laver tit sjov med andre pokemon serlige kendetegn: jeg har mørkerødt stærkt lys rundt om mig bor: der hvor der er overtroiske pokemon som jeg kan skræmme
|
|
|
Post by Nicku on Apr 5, 2007 17:10:17 GMT 1
Navn: Sumire (Violet på JP) Pokémon: Shaymin/Sheimi Køn: Hun Personlighed: Hun virker sky, men venlig hvis man kan komme i 'ordenlig' kontakt med hende. Kan ikke lide at skade andre, også selvom de måske vil skade hende. Særlige kendetegn: Ikke rigtig nogen udover hun er en Shaymin/Shaimi. (Blomsten måske? ^^;; ) Bor: Der hvor hun kan komme lidt det, helst skove og lign.
-- Håber det O.K. >_> Hvis ik, så sig det lige.. (Tekniskset er der heller ikke nogle regler som siger man ikke må være Lengdariske .. Hmm)
|
|
|
Post by Suicune on Apr 7, 2007 19:38:22 GMT 1
Nej, det er skam helt okay, det du har skrevet. Også at du er en legendarisk ^^
|
|
lisa
Medlem
|
Post by lisa on Apr 17, 2007 6:42:27 GMT 1
*Navn: Estel *Pokémon: Espeon *Køn: hun *Personlighed: Estel er, ja en være snop -_- hun gør hvad der passer hende og tager ikke hensyn til andre men lære du hende først at kende og "Bryder" igennem hendes skjold så er hun sød Særlige kendetegn: en sort knup ved det ene øje Bor: hun slår sig ned alle steder
|
|
|
Post by pokechristian on Apr 17, 2007 14:32:18 GMT 1
Navn: Christian Pokémon: Charmeleon Køn: Dreng Personlighed: Selvsikker, nysgerrig og er kampklar! Bor: Kan godt lide at sove i andre steder
|
|
|
Post by massebasse on Apr 24, 2007 15:04:48 GMT 1
Navn:Blazer Pokemon:Blaziken Køn:Dreng Personlighed:sjov og flink og nysgerrig men også nogle gange lidt irriterende særlige kendetegn: er lidt mindre en normale blazikens. Bor: I en vulkan
|
|
|
Post by houndoom on May 5, 2007 21:07:02 GMT 1
pokemon: mudkip navn: muddy køn: dreng personlighed: er meget modig. han får for det meste en masse vilde pokemoner efter sig men er meget svag. bor: i en grotte under vandet. link: tinypic.com/view.php?pic=35jfi8wextra: kan godt lide at være ved stranden eller inde i byen.
|
|
mettu
Nyt Medlem
|
Post by mettu on Jun 24, 2007 20:27:26 GMT 1
navn: pelier pokemon: peliper Køn: meget køn( mand) Personlighed: rar og venlig. taler med alle og er altid glad. Bor: overalt
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 19, 2007 19:40:26 GMT 1
Navn: Inuki Pokémon: Mightyena Køn: Han Personlighed: har en kølig og seriøs personlighed, og kan godt virke skræmmende på nogen, men er faktisk en rigtig god ven og meget forstående. Særlige kendetegn: Har et langt ar på højre forben, og nogen hakker i sit venstre øre fra kamp Bor: Der hvor der lige er bedst
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 26, 2007 11:23:42 GMT 1
Navn: Penny. Pokémon: Pachrisu. Køn: Hun. Personlighed: Sødt lille egern der er kælen og nuttet og der kan lide at hoppe rundt. Særlige kendetegn: Har en orange stribe på begge sider af halen. Bor: I en lille græs hytte hun selv har bygget. Udseene: (Håber det er fint nok, er ny her.)
|
|
|
Post by Jiang-Shi on Jul 27, 2007 21:45:15 GMT 1
Navn: Wijrachi Pokémon: Weavile Køn: Han Personlighed: Er stukket af fra sin tideligere Træner, Wallis, som på mystisk vis har lært Weavile Thunderbolt, men nu er rejst til Regionen 'Futah'. Er lidt vanske at komme ind på, og ah ret dårligt øje til Pokémoner af typen Poision. Særlige kendetegn: Hele dens højre ansigt, ink. øre er shiny. Den bærer ofte rundt på en Flintesten. Bor: Ikke noget fast sted, men har det med at sove på krafttige grene et par meter over jorden.
|
|
|
Post by grineren on Jul 30, 2007 13:56:39 GMT 1
Navn: Rayza Pokémon: Rayquaza Køn: Han Personlighed: Mange forveksler mig med min storebror, som er ond og grusom. Men jeg ville ikke gøre en flue fortræd, medmindre jeg er sur. Særlige kendetegn: Istedet for gule linier har jeg røde. Har også gule linier der hvor der er rødt. Desværre har min bror også det. Han har bare røde øjne Bor: På en sky Billede:
|
|