|
Post by xrunxnowx on Aug 17, 2007 21:03:14 GMT 1
grace var i gang med at løbe op af vulkanen i form af en sneasel da han så var kommet til topen tog han tilløbog hoppede lige ned i vulkanen og skyndte sig at forvandle sig til heatran og han ramte bunden med et brag grace gik rundt og tænkte hvilken pokemon han nuskulle forvandle sig til for at kunne komme op uden at besvime aha tænkte grace jeg forvandler mig da bare til moltreds og så forvandlede grace sig til en moltreds og fløj op og ud mod vandet
|
|
|
Post by 02magnus on Sept 7, 2007 16:51:34 GMT 1
magnus sagse: "ingen vil vide hvor vulkanen er???" han bruger focus punch!!! der begynder langsomt at sprøjte med gløder us af hans poter og... "focus punch!!!" der lyder et brag, og vulkkanen var sunket til jorden. "jeg vil håbe der ikke boede andre pokemons end mig dernede..." og så brugte han DIG for at komme ned i vulkanens dyb igen...
|
|
|
Post by 02magnus on Sept 7, 2007 17:07:54 GMT 1
og mindsanten!!! der lå en forpustet heatran!!! jeg så op og opdagede at hullet jeg havde lavet var væk!!! der kom klatrende en skikkelse nede fra vulkanen! jeg tog heatranen og løb ind bag en klippe, og skikkelsen kom nærmere!!! den kastede en mystisk kugle som ramte heatran og så løb den væk!!! jeg løb efter dem, men blev stoppet af en stor magmortar!!! "aura sphere!!!" magmortaren begyndte at lyse og dis-udviklede sig!!! hvad betyder dis.udvikle sig? det betyder at gå tilbage til laveste niveau!!! den blev til en magby og jeg løb videre... lige pludselig så jeg skikkelsen en gang til!!! men denne gang gik heatran ved siden ad ham!!! "hvad foregår der her???" tænkte jeg!!! det viste sig at skikkelsen var heatranens træner!!! jeg brugte COSMIC POWER og leviterede vulkanen op fra jorden igen... da vi kom op sagde træneren: "nu fortæller jeg hele verden om hvorhenne vulkanen er!!!" og løb sin vej!!! men heatranen vidste at jeg ville blive fanget hvis der kom en masse turister herud, og eftersom at den var så taknemmelig over at jeg reddede ham brugte den SEISMIC TOSS!!! træneren blev kastet op i luften, og da han landte besvimede han... da han vågnede igen havde heatran allerede båret ham hjem og træneren kunne ikke huske noget som helst men heatran, tja han gav mig en TM. ved navn: BLIZZARD og jeg begyndte straks at træne den ind i min hjerne... SLUT!!!
|
|
|
Post by wowposter on Sept 9, 2008 12:19:39 GMT 1
|
|
|
Post by sejelukas1 on Oct 13, 2008 12:08:04 GMT 1
jake så en pokemon som træne gik jake hen til den pokemon jake siger "hej hvad hedder du ?" pokemon siger "jeg hedder magnus og jeg træne så væk med dig! " jake síger "okay" jake gik hen til en vulkan han så en magby som træne til udviklede sig og så noget lava søer jake tænkte " fedt lava søer " så sover han
|
|