|
Post by Shadow on Jul 19, 2007 22:02:10 GMT 1
Rhys tanker kværnede om kræften i såret og pludselig så han et syn. Masakuri. Han stod på en klippetop og spejdede ud over skoven. Pludselig lagde han mærke til Rhys tilstedeværelse. "Forsvind!" råbte han og Rhy var tilbage. "Hehe fandt dig" hviskede han og størmede mod klipperne med Inuki i hælene.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 19, 2007 22:04:39 GMT 1
"!? Hvad i..!?! Rhy!!!" råbte Inuki, fuldkommen forvirret over at han pludselig bare løb afsted, og satte straks i spurt efter ham (Hvad er der dog galt med ham!?) tænkte han, stadig med fuld fart efter Rhy. Hvor var han dog på vej hen i sådan en fart? Han må da være blevet gal!
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 10:11:40 GMT 1
Rhy stormede igennem skoven. Han vidste hvor Masakuri gemte sig og han ville stoppe ham så ingen fik den samme skæbne han havde haft. >Ingen ved hvor ondt det gør at se sin familie dø for øjnene af en med mindre man selv har oplevet det< tænkte han. Da nåede de frem til foden af klippen. "Han er her oppe." sagde Rhy og begyndte at klatre den lange vej opad.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 10:33:15 GMT 1
Inuki var fulgt Rhy hele vejen hen til foden af en klippe "Rhy!! Sig mig så hvad der foregår!!" råbte Inuki vredt og gispede let efter vejret imens, men han fik intet svar, Tværtimod begyndte Rhy bare at klatre op af den stejle klippe "Rhy...! En Rhyhorn kan ikke komme op den vej!" sagde han med bestemt stemme. Rhyhorns var ikke de mest smidige og lette pokemoner, og han klatrede straks efter ham.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 10:38:59 GMT 1
Rhy havde det hårdt med at klatre. Han var tung og mistede derfor meget fod fæste. "Det tager for lang tid!" sagde han og begyndte ar køre sit horn rundt. "Jeg tager turen igennem bjerget" og inden længe havde han lavet en gang og var på vej op ad mod toppen.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 10:42:21 GMT 1
"Grrr... Sådan et fjols...!" sagde Inuki lavt for sig selv da Rhy begyndte at grave indad i stedet for at klatre. "Jeg tager den hurtige vej!" og med de ord klatrede han hurtigere opad imod toppen. Han havde kraftige klør og var smidig, så det volte ham ingen problemer at klatre op ad den stejle skråning.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 10:48:58 GMT 1
Rhy mærkede at hans bor rørte frisk luft. "Hehe så er vi her" sagde han men da han stak hovedet op ad hullet blev han nød til hurtigt at dukke sig igen da en Shadow ball fløj lige over hans hoved. "Nå så du ved jeg er her" sagde Rhy og så over på en Mightyena. "Masakuri" Masakuri gav et smil fra sig. "Nå så kom du endelig" "Ja og jeg agter at besejre dig" sagde Rhy. "Så må du først iggenem os" sagde den Thyplosion der trådte frem. Og med den kom også en Alakazam og en Pidgeot. "Nu håber jeg fandeme Inuki kommer" hviskede Rhy.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 10:54:53 GMT 1
Inuki var stadig beskæftiget med blot at komme op af klippen. "Hmm...? Snff Snff...?" Inuki snuste til luften der drev forbi ham, og genkendte slags den lugt "... Så er det altså ham...!" sagde Inuki med en let snerren, og satte mere fart på for at komme op til toppen (Så er det altså ham! Han må have ændret sit navn så det var sværer for mig at finde ham...! Han skal få betalt for alt hvad han har gjort! Og han og jeg var endda engang bedste venner... tss! Latterligt! Jeg kunne have sagt mig selv at han havde lavet al den ballade! Efter at han først prøvede at dræbe vores flok i raseri over at han ikke kunne blive leder, og så straks kaster sig over andre pokemoner! Det er til at blive syg af! Selv mine sår kan jeg takke ham får..) tænkte Inuki og så må sit lange ar ned af højre ben og hakkerne i sit venstre øre.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 10:59:54 GMT 1
Rhy var trænkt op i en krog. Nok var han stærk men han kunne ikke tage tre pokemoner på engang. Og slet ikke de tre. Han vidste han måtte tage en af gangen men hvordan skulle han slippe af med de to andre. Han stak hænderne ned i den hårde klippe og fremtrak en kæmpe klippeblok. "Grip!" råbte han mens han kastede den mod Pidgeot. De havde de to andre ikke regnet med og pidgeot fløj ud over klippen med stenen. "Det burde købe mig noget tid." sagde han "Raaargh!" råbte han og kastede sig frem mod Typlosion.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 11:04:00 GMT 1
Inuki havde næsten nået toppen, da pludselig et stort klippestykke ramlede ned fra klippesiden "Hvad i...!?" mere kunne han ikke nå at sige før han sprang til siden, for ikke at blive trukket med ned. Da klippestykket var passeret, kunne han se at en anden havde været så uheldig at blive offer for den tunge sten. "Mærkeligt...!" sagde han lavt til sig selv, men skyndte sig så at klatre op til toppen, og der så han Rhy igang med at kæmpe imod en Tyhplosion og en Alakazam "Grrr..." Nu lagde han også mærke til den person han havde ledt efter så længe "Der kan man se... Stadig den samme hva Masakuri? Eller skal jeg kalde dig Kuro...!?" snerrede han lavt med et smil på læben.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 11:11:08 GMT 1
Rhy var stærkt optaget men han så Inuki ud ad øjenkrogen. Men han koncentrerede sig om kampen. Alakazam kunne ikke tåle nærkemp så derfor beskytted Typlosion. Rhy slog ud efter hans hoved men han dukkede sig og straks sendte Rhy et knæ i hans hoved. Nu kunne han måske nå hen til Alakazam men han brugte Confusion og sendte Rhy tilbage. "Hvad med noget hjælp?" råbte han uden at vende hovedet fra kampen. >Bare det virker< tænkte han da Typlosion rejste sig og stillede sig mellem Rhy og Alakazam. >Agilyti< tænkte han og hans fart øgedes. Typlosion blev overrasket men Rhy var ikke færdig. Han koncentrerede energi i sin hånd og denne gang lykkedes det. "Megapunch!" råbte han da han ramte Typlosion lige i ansigtet og sendte ham direkte imod Alakazam. Rhy hev stakåndet efter vejret. >**** det tog meget af min energi det der< tænkte han
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 11:15:15 GMT 1
Inuki så at Rhy stadig var i fuld gang med Tyhplosion og Alakazam, men han var selv optaget af Masakuri. Inuki så ind i hans dybe mørke øjenhule. Han husker dengang de stadig var Poochyenas hvordan han var kommet ud for et frygteligt uheld og havde mistet sit øje. Han tænker helst ikke tilbage på det, da det er en smertefuld tanke, og vendte sin opmærksomhed imod Rhy igen "Har du brug for hjælp? Ser da ud til at du klarer dig fint! Men lad gå!" og med de ord lavet han et højt spring henover Tyhplosion og Alakazam og landede ved siden af Rhy "Jeg tager Alakazam..!" sagde han bestemt og straks angreb han Alakazam med Faint Attack.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 11:25:56 GMT 1
"Så er det bare os to" sagde han og vendte sig mod Typlosin. "Jeg skulle have dræbt dig mans jeg havde chancen" sagde han og tørte noget blod af med håndryggen. "Men du gjorde det ikke" sagde Rhy og kastede sig frem. Typlosion udstødte en flammekaster men Rhy var hurtig og hev et stykke klippeblok op foran sig selv og undgik at blive ramt. Han tog derefter det varme klippestykke og kastede det ind i Typlosion. Han rullede hen over det og nærmede sig Rhy ved hjælp af flame wheel. Rhy noget ikke at gøre noget og blev kastet bagud. "Hehe" sagde Rhy. "Hvad griner du af?" hvæsede Typlosion. "Har du hørt om Groudon? Ham har jeg besejret og jeg agter at gøre det samme ved dig" og med det kastede han sig frem og gav Typlosion en uppercut. Han fløj og Rhy hoppede op til ham. "Bøh" sagde han og viklede sin hale om Typlosions ben. Han snurrede rundt og rettede Typlosion mod jorden. "Seismic Toss!!" råbte han og gav slip på Typlosion der ramte jorden hårdt med et stort brag.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 11:31:11 GMT 1
"Det er vist noget du tror!!" råbte Alakazam og brugte Psychic imod Mightyena "Hehe.. Fjols!! Telepatiske angreb virker ikke på mig!" sagde Inuki med en snerren, og rammer ham med en perfekt Faint Attack. "ARGH!!" udstødte Alakazam og faldte til jorden "Vil du have mere!? Værsgo! Shadow Ball!!" Inuki skaber en Shadowball i sin mund og skyder den afsted imod Alakazam. "Grr!!" Alakazam kan nå at undvige i sidste øjeblik "Det var tæt på!" "Men det bliver tættere!!" Inuki var lige i hælene på ham og brugte så sit Crunch angreb som var det endelige angreb til at få Alakazam ned. "Urgh... @___@" var det eneste der kom fra Alakazam før han fainted.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 11:38:58 GMT 1
Rhy stod over Typlosion. Han var besvimet. Rhy vendte sig mod Masakuri. "Nu skal jeg have min hævn" sagde han og kastede sig imod Masakuri. Med et blev han ramt af en vind og det var kun lige før han nåede at gribe fat i kanten inden han røg ud over. Pidgeot stok stakåndet overfor ham. "Jeg havde ikke troet du ville klare det fald." sagde han. "Lad gå så besejre jeg også dig" men inden det sidste ord forlod munden var pidgeot allerede blevet ramt af Masakuris Shadowball. "Han var for svag" sagde han mens Pidgeot ramte jorden og besvimte. "Næ denne kamp er kun mig mod jer" sahde han og angeb Rhy med et crunch. "Du tænker ikke for hurtigt" sagde Rhy og tog armen op så Masakuri med i hans stenhårde plader. Han gav slip med et hyl. "Jeg er blevet stærkere siden sidst" sagde Rhy. "Jeg vil få min hævn!" sagde han med et skræmmende blik.
|
|