|
Post by Shadow on Jul 22, 2007 19:45:44 GMT 1
"Aggron" sagde han med et suk. "Hun er en af de stærkeste jeg kender og hun kan hyper beam." Han tænkte tilbage på de gode minder fra deres barndom. "Men som sagt har jeg ingen anelse om hvor hun er. Hun kan være overalt."
|
|
|
Post by Nicku on Jul 22, 2007 19:48:35 GMT 1
,,Måske ved skoven det?'' siger hun som om det er det mest naturlige i verden at skoven skulle vide hvor en anden Pokemon var henne. ,,Altså.. Hvis hun da har været her engang.. '' Begynder at kikke rundt.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 22, 2007 19:50:21 GMT 1
Rhy stod med et spørgende udtryk i panden. "Ehhh?" sagde han langsomt men forstod stadig ikke hvad hun mente med skoven vidste det. "Kan skoven tale?" spurgte han som en anden idiot
|
|
|
Post by Nicku on Jul 22, 2007 20:07:52 GMT 1
,,Selfølgelig kan den det ^___^ '' Siger hun og går hen til et træ, ,,ikke også?'' først kikker hun glad på træet ,,........Ja okay! Rolig rolig! Kan slet ikke følge med >_> ''
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 22, 2007 20:20:28 GMT 1
Inuki sad bare stille og fulgte med i de to andre pokemoners samtale "Altså hvor stor er sansynligheden for at den 'stjerne' styrter ned i hovedet på os, hva?" sagde han og kløede sig bag øret som om alt var i den skønneste orden. "Og desuden kender alle da Aggrons. Hvem har aldrig set sådan en før? Der er da pokemoner der er stærkere end sådan en...!"
|
|
|
Post by Shadow on Jul 22, 2007 20:26:01 GMT 1
Rhy vendte sig mod Inuki. "Hellere være på den sikre side. Og desuden kender du ikke Agria som hun hedder. Hun er langt stærkere end mig ja jeg tror faktis hun ville kunne slå en legendarisk."
|
|
|
Post by Nicku on Jul 22, 2007 20:41:55 GMT 1
Er endt i en dyb diskution med en blomst om solen og hvornår det sidst har regnet, så har så godt som glemt de to andre og den hersens falende stjerne.. ,,For anden gang.. Jeg aner da ikke hvornår de begynder at regne >_> Sikker på du overhovedet trenger til vand.........Altså! Nu skal du jo heller ikke drunke vel ? ^^;; '' ((osv XD))
|
|
|
Post by Shadow on Jul 22, 2007 20:45:30 GMT 1
"Solen?" sagde Rhy og kiggede op på himlen. "Jamen den..." Rhy spærrede øjnene op på vid gab da han så hvor stor kometen var. Hvis den blev meget større ville den dække solen. "Tror du på mig nu?!" råbte Rhy vredt efter Inuki
|
|
|
Post by Nicku on Jul 22, 2007 20:52:43 GMT 1
,,Solen ? '' kikker over på Rhy og så op.. ,,Wah..?!'' Hun kikker forstrækket op på den, hun havde aldrig troet hun skulle se noget ala det.. Natten måske.. men der var stjerner og en måne til at lyse op.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 23, 2007 18:47:25 GMT 1
Rhy tog en dyb indånding. "Vi se at få fingeren ud og finde hjælp eller blive kvast af en sten. Hvad synes i?"
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 26, 2007 22:42:00 GMT 1
Pludligt kom der en lille Pachrisu der hend og sagde med en lille pivende stemme: "Hvad er der galdt?" Og hoppede over til dem. "Og for rasten så hedder jeg Penny" Smilede hun til den med et lille sødt smil. ;D
|
|
|
Post by Shadow on Jul 28, 2007 9:40:03 GMT 1
Rhy satte sig på hug foran den lille pokemon og pegede op på himlem. "Det sker der" sagde han med en meget utålmodig stemme. Han rejste sig og spurgte den lille græs pokemon: "Har skoven noget at fortælle?"
|
|
|
Post by Nicku on Jul 28, 2007 9:53:27 GMT 1
,,Mm.. Det der træ siger det mangler vand og så klager det over solen... Det der træ vil i slet ikke vide hvad siger.. og det her mener det har for lidt plads til rødderne...'' Siger Sumire i takt med hun peger rundt på træerne. ,,Men det her træ har noget fornuftigt at sige!'' siger hun og løber over til en af træerne, hun står lidt og ser på det kikker så rundt, og så over på de andre ,,Det mener at den engang har set en Aggron her.. Men det kan være svært at sige hvornår og om det er den Aggron vi kikker efter..''
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 28, 2007 11:10:27 GMT 1
"Pas på! Der er huld i bjerget!" Råbte Penny der var opvokset der. "Der er nogen der inde. - Jeg ved at jeg kun er en Pachrisu men så kan jeg da advare jer! - men jeg må løbe tilbage og advare andre"
|
|
|
Post by Shadow on Jul 29, 2007 8:59:40 GMT 1
"Der er hul i bjerget?" sagde Rhy overrasket. Han kiggede op på himlen. "Hvad pokker?" meteoren var ikke blevet større nærmere lidt mindre. "Den er stadig for stor til min smag" mumlede Rhy. Han vendte sig mod den lille græs pokemon "Men kan den sige hvor den gik hen af?"
|
|