|
Post by Nicku on Jul 29, 2007 9:27:21 GMT 1
Sumire står lidt og lytter ,,Den vej'' siger hun og peger.
((Nej hvor jeg mangler noget at skrive XD))
|
|
|
Post by Pachirisu on Jul 29, 2007 18:25:50 GMT 1
"Er der nogen der kan hjælpe mig?" Sagde den lille Pachrisu. "Jeg er ikke særlig hurtig. Hvad med dig Rhy? Du er da lidt hurtig, ikke?
|
|
|
Post by Shadow on Jul 30, 2007 13:30:40 GMT 1
Rhy løftede det ene øjenbryn i en uforstående grimasse. Og uden varsel stormede han den vej Sumire havde peget. Der var mange træer der stod i vejen men de var intet problem. Et hurtigt slag med hånden og de var væk.
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Aug 1, 2007 8:28:30 GMT 1
Ty (tyranitar) var faret vil. >Jeg kommer aldrig ud< tænkte han. Pludselig så han en komme løbende. >Er der andre her i skoven< Tænkte han
|
|
|
Post by Shadow on Aug 1, 2007 11:36:36 GMT 1
Rhy opdagede Tyranitaren men forsent. "Aga?!" råbte han da de stødte sammen. "Auv" sagde Rhy og tog sig til sin skadede arm. Han kiggede op på den store Tyranitar og sagde med en kold stemme: "Kan jeg hjælpe dig?"
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Aug 1, 2007 14:53:15 GMT 1
Ty var lidt ør i hovedet efter sammenstødet med Rhy og han skænkede ikke en tanke til Rhy's arm. Der gik lidt tid men så kom svaret "Ja, jeg er faret vild, så kan du sige mig vejen ud"
|
|
|
Post by Shadow on Aug 1, 2007 19:35:46 GMT 1
"Desværre men jeg har ikke tid" sagde Rhy i en uforskammet tone og løb videre. Han vidste at der nok ikke var lang tid igen og at de blev nød til at finde Aggron inden det var forsent og hans bedste spor var at den vej den lille pokemon havde peget.
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Aug 1, 2007 19:44:11 GMT 1
Da indså Ty at han bare kunne løbe efter Rhy og gjorde det så. Efter noget tid havde han indhentet Rhy og råbte "Hvad mener du med ikke tid"
|
|
|
Post by Pachirisu on Aug 5, 2007 9:37:11 GMT 1
"Hej venner jeg tror at faren er over med vulkanen, men mig og Sleasle'en så så noget oppe på himlen vi ved ikke hvad det var..." Pachirisu'en hoppede videre og op i et ærgen træ og sad og gnaskede i et ærgen.
|
|
|
Post by Shadow on Aug 5, 2007 11:44:49 GMT 1
"Jeg tror faren er oppe på himlen" sagde han til den lille Pachirisu mens alle de andre kom. Han fortalte Ty hvad der var i vejen og det gik så hver sin vej for at finde nogen der kunne hjælpe. Desværre havde de ingen held og de kom alle tomhændet tilbage. Senere ud på aften var alle faldet i søvn bortset fra Rhy. Han rejste sig langsomt. Indgraverede noget i træet og gik mod den bakke han og Inuki havde kæmpet mod Masakuri på.
Da han stod på toppen kunne han mærke varmen fra tingen. Han begyndte at koncentrer al sin energi. Han tog fra alle sine reserver og mærkede de mægtige energier. Han så op på meteoren. Den var ikke så stor som han havde gættet men den var stadig langt større end ham. Nu satte han al energien i sit horn. "RARR!" råbte han og ud af hans mund skød det kræftigtste angreb han nogensinde havde set. En hyper stråle. Efter et stykke tid havde den taget alle hans kræfter og han faldt på knæ. Med tårer i øjnene hviskede han: "Lev vel venner" og han faldt om.
|
|
|
Post by shinyrayquaza on Aug 5, 2007 14:37:37 GMT 1
Da Ty og Pachirisu'en vågnede så de at Rhy var væk. De gik ud for at finde ham, men uden held. Lige pludselig fandt Pachirisu'en ham oppe på en bakke, hvor han lå og trak vejret meget langsomt. "Jeg tror han er gået i koma" sagde Ty. De tog Rhy med sig og fandt ud af skoven.
|
|
|
Post by Pachirisu on Aug 12, 2007 16:56:23 GMT 1
"E...e...er han okay? Han ser ikke ud som at have det s...sæ...særlig godt..." Fik den lille Pachirisu frem stammet "Det tror jeg ikke." Sagde den store Tyranitar. "Åh nej... K...ka...kan du ikke brøle efter hjælp?" Den store Tyranitar brølede så højt at alle Swellows og Tailows fløj højt op i luften.
|
|
|
Post by xrunxnowx on Aug 17, 2007 20:48:38 GMT 1
grace kom flyvende i form af en spearow og fløj lig hen og snupede en bærklasse og lagde i et træ og landte i træet og forvandlede sig til en treecko og lagde sig og begyndte at spise sig mæt i bær og lage sig til at sove
|
|
|
Post by Shadow on Sept 7, 2007 17:24:38 GMT 1
Sikke mange og'er. ________________________________________________________ Rhy åbnede langsomt øjnene. Han vidste ikke hvor han var eller hvor lang tid han havde været besvimet. Han prøvede at rejse sig men det gav kun en smerte og han lagde sig igen. "Venner han er vågen" råbte en stemme. Rhy synes han kunne kende den men kunne ikke pege på hvem det var. Hans erindringer var sløret. En skygge lagde sig over ham. "Nå så vågnede du endelig" sagde en ny stemme.
|
|
|
Post by wowposter on Sept 9, 2008 12:19:34 GMT 1
|
|