Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 16:10:06 GMT 1
"Nå ja... Jeg skulle give dig en besked fra vores leder... vær venlig ikke at komme tilbage!" sagde Inuki bestemt og fnyste af Masakuri, og vendte så om for at følge efter Rhy. Han var hårdt såret, og havde måske brug for noget hjælp i hans tilstand. Inuki satte i langsomt løb efter ham og nåede til en sø. Tja, han var faktisk lidt tørstig og begyndte at drikke. Han kunne altid lede videre bagefter.
|
|
|
Post by Nicku on Jul 20, 2007 16:16:09 GMT 1
Sumire gabte og vågnede.. Hun var åbenbart faldet i søvn. Hun lå lidt og kikkede på en blomst som ikke var sprunget ud endnu. Hun smilede og rørte den forsigtigt med snuden, derefter åbnede den sig. Hun lå lidt og tænkte og rejser sig så, men da hun vendte sig rundt fik hun øje på en Rhyhorn bakkede hun forskrækket.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 18:52:15 GMT 1
Rhy var faldet i søvn igen, men denne gang drømte han om sine forældre. De fortalte ham hvor stolte de var og han vidste at dette var den sidste gang han ville se dem. Da han slog øjene op gav den lille pokemon foran ham et spjæt fra sig. Rhy løftede sin raske arm som en hilsen og sagde: "øhm go'dag"
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 20:05:36 GMT 1
Inukis ører vippede lidt da han kunne høre stemmer, og rettede sit hoved op. "Hm...?" kom det kort fra ham og kunne nu se at der var to skikkelser omme på den anden side af søen "Rhy...?" fra den lange afstand af kunne han ikke bedømme om Rhy var en af dem, og besluttede sig for at gå derover. Han gik rundt om søen og nåede endelig sit mål og satte sig ned "Davs igen Rhy... Og hvem eller hvad er græsplænen?" sagde han lidt køligt og så på Sumire.
|
|
|
Post by Nicku on Jul 20, 2007 20:31:01 GMT 1
Sumire kikkede forskrækket på det to Pokemoner, de lignede nogen der havde været i kamp.. Hun vidste ikke om de var fjendtlige, men lignede nogen der måske kunne være det. Hun sendte et kort blik bagud, skoven begyndte en 10 meter bag hende. Hun begyndte stille at bakke, hvis de var fjendtlige kunne hun måske nå derhen inden de kom for tæt på. ,,.... mm.. hej..'' Lød det næsten ynkeligt fra hende.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 20, 2007 21:59:54 GMT 1
"Nå er det dig igen" sagde Rhy og kiggede på Inuki. "Jeg ved ikke hvem det er men jeg kan sige den er bange." Han kiggede på den sære pokemon. "Hvem er du egentlig?"
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 20, 2007 22:44:48 GMT 1
"Aha... Kan jeg næsten selv se at den er..." sagde Inuki imens han så på Rhy "Men nu må en Rhyhorn og en Mightyena også virke skræmmende på sådan en lille græsplet..!" føjede han til sin sætning og grinte lidt, hvilket han sjældent gjorde. Derefter rejste han sig op og gik hen imod Sumire. Han standsede lige foran den og begyndte at snuse til den af ren nysgerrighed "Hm... Den dufter da næsten godt..."
|
|
|
Post by Shadow on Jul 21, 2007 10:55:43 GMT 1
"To ting. 1: Jeg er en Rhydon og jeg er stolt af det. 2: Den har blomster på ryggen så jeg ville jeg undre mig hvis den ikke gjorde." Rhy prøvede ikke at stirre på den lille pokemon. Den var allerede meget skræmt. Han kiggede op på himlen og rynkede panden. Der var noget der ikke stemte. Det lignede en stjerne men det var stadig midt på dagen. Den blev hurtigt større. "Inuki" sagde han. Inuki kiggede op. "Kan du fortælle mig hvad det oppe på himlen er?"
|
|
|
Post by Nicku on Jul 21, 2007 11:22:17 GMT 1
Sumire stoppede da Migthyena'en kom hen til hende. De virkede ikke sønderlige fjendtlige men det kunne måske hurtigt ændre sig. Da Rhydon'en begyndte at snakke om noget på himmlen så hun også selv op. En stjerne? Midt på dagen, hun glemte næsten de to andre. ,,jeg troede det var dag'' siger hun ud til ingenting som hun så tit gør.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 21, 2007 12:27:17 GMT 1
"Nå så den kan tale." sagde Rhy. Men det for bare at komme til at tænke på noget andet. Stjernen var nu på størrelse med med et bær og den voksede stadig. Rhy var nervøs. Han vidste ikke hvorfor men det var som om stjernen sendte onde vibrationer ud. Han vidste det blev nød til at gøre noget. Han rejste sig. "Jeg ved ikke med jer men jeg vil ikke være her nå den rammer jorden." sagde han og gik ind i skoven.
|
|
Sango
Pokémon Træner
Wouff XP!
|
Post by Sango on Jul 21, 2007 14:00:28 GMT 1
"hm?" Inuki kiggede op på himlen og fik også øje på stjernen der så ud til at vokse og skinnede meget klart. "Mærkeligt..." var det eneste Inuki kunne sige. Han så, så derefter på Shaymin "Nå stum er du altså ikke..." tilføjede han og gik tættere på den lille pokemon. "Bare rolig... Jeg bider ikke... særlig tit" sagde han med et smil og grinte lidt, emn blev afledt da Rhy begyndte at snakke om at stjernen eller hvad den var ville ramme jorden "Hvad er det for noget vrøvl?"
|
|
|
Post by Shadow on Jul 21, 2007 17:15:32 GMT 1
"Ud fra det vi ser kan vi finde ud af at den enten kan ramme jorden eller flyve forbi." sagde Rhy. "At den er lige over os og kommer nærmere tyder på at den højest sandsynligt rammer. Vi kan dog ikke regne med den har den aktuelle størrelse som vi kan se inden den er helt tæt på på grund af atmos færen. Altså regner jeg med kometen vil styrte nede ca her. Da jeg ikke ved hvilken størrelse den er vil jeg helst ikke være her omkring når den endelig rammer." Rhy kiggede op på den og den var nu blevet endu større.
|
|
|
Post by Nicku on Jul 21, 2007 18:11:52 GMT 1
,,...og øddelægge det hele... ?'' siger hun og kikker med store øjne op på 'stjeren' der bliver større og større. Hun bliver helt fortvivlet ved tanken om hvad der så sker med planter, træer osv.
|
|
|
Post by Shadow on Jul 21, 2007 20:29:34 GMT 1
"Ja medmindre noget ,eller nogen, kan stoppe den" Han kiggede op på den. "Jeg kender kun en pokemon stærk nok til at knuse den tingest. Og desværre har jeg ingen anelse om hvor hun er." sagde han med et suk.
|
|
|
Post by Nicku on Jul 22, 2007 19:38:15 GMT 1
,,.. Hvem er det?'' spørger Sumire, hun vil ikke have hendes 'venner' bliver ødelagt af en dum sten fra ydre rum. Hun hader tanken om planter der 'dør', og værre at se dem 'dø'.
|
|